H_c Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Ja vell gutter, et par uredigerte teasere til neste utgave av klubb bladet FAHRFREUDE!!! Da er det bare å melde seg inn i klubben om du liker bmw's slagskip! For mine damer og herrer, KUN gjenom klubbmedlemskap kan du få tilgang til dette unike magasinet. Neste utgave er rett før jul, så løp og bestill! dette blir GROMMT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 nice asses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Gromt! En CSI og en ....? Er selvfølgelig medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Link til siden du kan melde deg inn hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Gromt! En CSI og en ....?Er selvfølgelig medlem Kompressormatet Hartge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Gromt! En CSI og en ....?Er selvfølgelig medlem Og denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Jeg får bladet uansett jeg, ikke er jeg medlem heller. Får det hos min lokale BMW forhandler, supert blad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Når kommer dette? På jobb om ei drøy uke, og kommer ikke hjem igjen før midten av mars.. Fint å ha noe å se fram til da, dette er to biler som absolutt passer å sammenligne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Når kommer dette? På jobb om ei drøy uke, og kommer ikke hjem igjen før midten av mars.. Fint å ha noe å se fram til da, dette er to biler som absolutt passer å sammenligne Neste klubblad er visst forventet rundt juletider, så da blir det vel romjuls lektyre. Var en kjekk photoshoot i det våte høstværet. Ble nok mange gromme bilder... hadde vært fint om det ble lagt ut fler bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Tror det ble mange tøffe bilder her ja. Men kansje han ikke vil ut med dem før etter bladet er sent ut ? Vil vel bare friste litt tenker jeg hilsen terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Fine biler. Uten tvil. Fått mye oppmerksomhet i det siste vertfall, Føler jeg. Ikke at de ikke fortjener det. Gleder meg til neste blad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Link til siden du kan melde deg inn hadde vært fint. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... elding.htm Har bare såvidt fått tid til og bla igjennom det siste Fahrfreude, men gleder meg til det neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Dagens reklame... tvilsomt om det er fortjent, men som Tom Petty synger... "The Future is wide open"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Det er 20 år siden denne modellen ble avduket så disse har faktisk 20 års jubeleum i år... så jeg mener en markering for denne modellen er på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå