Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du live?

Så kan jeg sende deg setupet jeg bruker :)

Nei, har ikke live, og ikke nettverkstilgang der jeg sitter å spiller nå...

Hvordan har du bremsebalansen, og bruker du clutch?

Har nå bremsebalansen på 35% noe som gjør bilen lett å få ut i sladd ved nedbremsing til en sving, men som også gjør en sladd umulig å hente inn igjen om en først har fått for stor vinkel. Ved kjøring med ekte bil henter en jo inn sladder ved å trykke inn clutchen. Hvordan gjør du det i Forza?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto dette på et forum: "Du kan modifisere og tune motoren din som du vil. For å kunne justere utveksling på girene må du kjøpe den dyreste girkassa, fully customizeable."

Selv er jeg ingen gamer, men jeg liker dette :) Bare jeg hadde klart å registrere den gratis kjærra mi!

Det med VISA kortet aner jeg ingenting om dessverre!

Edit: Får å legge inn koder i GT5, avslutt spillet og gå til "Playstation Network" ikonet i menyen. Velg Konto Administrasjon og deretter Redeem Codes.

Happy gaming :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2huaolta]
Har du live?

Så kan jeg sende deg setupet jeg bruker :)

Nei, har ikke live, og ikke nettverkstilgang der jeg sitter å spiller nå...

Hvordan har du bremsebalansen, og bruker du clutch?

Har nå bremsebalansen på 35% noe som gjør bilen lett å få ut i sladd ved nedbremsing til en sving, men som også gjør en sladd umulig å hente inn igjen om en først har fått for stor vinkel. Ved kjøring med ekte bil henter en jo inn sladder ved å trykke inn clutchen. Hvordan gjør du det i Forza?

Kjører stort sett 50/50 bremsebalanse.. For mest mulig effektiv bremsing, så jeg slipper å smacke inn i de som snurrer foran meg :P For å ikke miste vinkel, så bruker jeg brems og brekk samtidig. Da holder den seg sidelengs.. Med supraen så får du en vanvittig vinkel, og det virker som man alltid har litt å gå på, om man først har fått ut rompa på den. Problemet er dersom du gasser for må på kontraene. Men dette går også bra, etter en del runder rundt banen :)

Kjører uten clutch.. Burde bare begynt med det før.. nå klarer jeg ikke å venne meg til å bremse med langefingeren(ja, jeg kjører kontroll :P ) Kan også noen ganger fungere veldig bra å holde brekket inne, og full sving, den veien du vil bilen skal rette seg til.

Skaff deg live, så kan vi kjøre litt sammen :) Er absolutt verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg spillt 3timer med GT5, nå ga jeg opp.. Må jo skifte bil for hver jævla løp! Hvordan finner jeg den typen da? Er jo helt mongo den menyen, jeg husker ikke hvilken bil som passer til hvert enkelt løp! Makan til piss, av de 3timene har jeg brukt 2timer på å rote rundt i menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med andre i tråden. Irriterende med alt det bilskifte... men ellers moro!

Jepp, småirriterende, men det går jo :) Har sikkert 20 biler allerede :P

Savner også å kunne bruke clutch for de som ikke har slikt på rattet sitt.. Hadde vert digg om det var mulig å bruke en knapp som clutch, bare for å hente inn igjen alle de sladdene som ble litt for breie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...