Chris_ Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Har du live? Så kan jeg sende deg setupet jeg bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Da koka det for GT5 servern(e)... prøvde å spille igjen men bare låser seg i hovedmenyen. (Ingen tilkobling til serveren...) Vakkert! Samme problemet her, men FIFA11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Har du live?Så kan jeg sende deg setupet jeg bruker Nei, har ikke live, og ikke nettverkstilgang der jeg sitter å spiller nå... Hvordan har du bremsebalansen, og bruker du clutch? Har nå bremsebalansen på 35% noe som gjør bilen lett å få ut i sladd ved nedbremsing til en sving, men som også gjør en sladd umulig å hente inn igjen om en først har fått for stor vinkel. Ved kjøring med ekte bil henter en jo inn sladder ved å trykke inn clutchen. Hvordan gjør du det i Forza? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 På Gran Turismo fungerer det faktisk å trå inn clutchen, akkurat som man skal gjøre med en bakhjulstrekker. Firhjulstrekk er det jo bare å gi på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Shift 2 gleder jeg meg til tipper GT og Forza får en utfordring der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 På Gran Turismo fungerer det faktisk å trå inn clutchen, akkurat som man skal gjøre med en bakhjulstrekker. Firhjulstrekk er det jo bare å gi på... Men kun med ratt og pedaler sant? Ikke noen funksjon for oss med kun vanlig håndkontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Hvordan er GT5? Lurer på å handle det snart, men bare lurer på hva andre mener om spillet? Er det tuning muligheter osv der? Hvilke BMWer er det der? Er det sånn at man kan bestille egene "bilpakker" med Visa kort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Sto dette på et forum: "Du kan modifisere og tune motoren din som du vil. For å kunne justere utveksling på girene må du kjøpe den dyreste girkassa, fully customizeable." Selv er jeg ingen gamer, men jeg liker dette Bare jeg hadde klart å registrere den gratis kjærra mi! Det med VISA kortet aner jeg ingenting om dessverre! Edit: Får å legge inn koder i GT5, avslutt spillet og gå til "Playstation Network" ikonet i menyen. Velg Konto Administrasjon og deretter Redeem Codes. Happy gaming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 ":2huaolta]Har du live?Så kan jeg sende deg setupet jeg bruker Nei, har ikke live, og ikke nettverkstilgang der jeg sitter å spiller nå... Hvordan har du bremsebalansen, og bruker du clutch? Har nå bremsebalansen på 35% noe som gjør bilen lett å få ut i sladd ved nedbremsing til en sving, men som også gjør en sladd umulig å hente inn igjen om en først har fått for stor vinkel. Ved kjøring med ekte bil henter en jo inn sladder ved å trykke inn clutchen. Hvordan gjør du det i Forza? Kjører stort sett 50/50 bremsebalanse.. For mest mulig effektiv bremsing, så jeg slipper å smacke inn i de som snurrer foran meg For å ikke miste vinkel, så bruker jeg brems og brekk samtidig. Da holder den seg sidelengs.. Med supraen så får du en vanvittig vinkel, og det virker som man alltid har litt å gå på, om man først har fått ut rompa på den. Problemet er dersom du gasser for må på kontraene. Men dette går også bra, etter en del runder rundt banen Kjører uten clutch.. Burde bare begynt med det før.. nå klarer jeg ikke å venne meg til å bremse med langefingeren(ja, jeg kjører kontroll ) Kan også noen ganger fungere veldig bra å holde brekket inne, og full sving, den veien du vil bilen skal rette seg til. Skaff deg live, så kan vi kjøre litt sammen Er absolutt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Da har jeg spillt 3timer med GT5, nå ga jeg opp.. Må jo skifte bil for hver jævla løp! Hvordan finner jeg den typen da? Er jo helt mongo den menyen, jeg husker ikke hvilken bil som passer til hvert enkelt løp! Makan til piss, av de 3timene har jeg brukt 2timer på å rote rundt i menyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Likte GT5 jeg. Har nå spilt i 3 dager, nesten i strekk. E60 m5 var en go "arbeidsbil". Savner e30 m3. Irriterte meg MONGO på ventingen i menyen. Så fant jeg et tips !! Logg av PSN. Da blir det 100% bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Prøvde nettopp ut NFS Hot Pursuit på PCn. Brukt ett døgn på å laste det ned, så endelig når det var ferdig og kobla opp G25 perfekt. Så finner jeg ut at PCn min er jo alt for dårlig, så lagga jo helt syyykt Kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Enig med andre i tråden. Irriterende med alt det bilskifte... men ellers moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Enig med andre i tråden. Irriterende med alt det bilskifte... men ellers moro! Jepp, småirriterende, men det går jo Har sikkert 20 biler allerede Savner også å kunne bruke clutch for de som ikke har slikt på rattet sitt.. Hadde vert digg om det var mulig å bruke en knapp som clutch, bare for å hente inn igjen alle de sladdene som ble litt for breie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Enig med andre i tråden. Irriterende med alt det bilskifte... men ellers moro! Slikt har jo alle gran turismo spillene vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå