noekult Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Enig med andre i tråden. Irriterende med alt det bilskifte... men ellers moro! Slikt har jo alle gran turismo spillene vært. Ja. Det er også meninga at det skal gå treigt i begynnelsen. For min del er det greit, da belønninger og oppnåelser føles som belønninger og oppnåelser, enn i spill som f. eks. Need for Speed Shift hvor man får tilgang til gromme biler etter et par timer. Har dere sett billista for Nissan eller? Den er laaaaaaang ass Sprøtt fra et merke som er så lite i Norge. Dere som klager som at man ikke kan se interiøret av alle biler: Det er kun premiumbilene som har interiør, ikke de på brukthandelen. Så det betyr at typ 100-150 av 800-900 biler har interiørvisning, resten har ikke. Også har vel GT5 fått kjempekritikk fra brukerne for de herpa skyggene... Og jeg står fortsatt ved at replay i dette spillet er det råeste jeg har sett så langt (bortsett fra introen, som tok pusten)! Her er billista med BMWer som er i spillet, for de som lurte på det: BMW 120d '04 BMW 120i '04 BMW 135i Coupe '07 BMW 320i Touring Car '03 BMW 330i '05 BMW 2002 Turbo '73 BMW Concept 1 Series tii '07 BMW M3 '04 BMW M3 Coupe '07 BMW M3 CSL '03 BMW M3 GTR '03 BMW M3 GTR Race Car '01 BMW M5 '05 BMW M5 '08 BMW McLaren F1 GTR Race Car '97 BMW M Coupe '98 BMW V12 LMR Race Car '99 BMW Z4 '03 BMW Z4 M Coupe '08 Har hatt en opptatt uke med mye jobbing, men i dag skal jeg spille til fingra detter av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Spiller Forza 3, kan noen gi meg en god drifte bil eller sette opp ett drifte oppsett og sende på pm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Spiller Forza 3, kan noen gi meg en god drifte bil eller sette opp ett drifte oppsett og sende på pm ? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Har spilt GT5 i 2 dager nå(nesten i strekk ) Det er et utrolig bra spill! Bortsett fra noen ting som jeg synes de har bomma kraftig på! Tuning delen er ikke overbevisende.Er alt for mange biler det ikke går ann å montere turbo på! Kan f.eks ikke sette turbo på BMW M3 I det siste har jeg kost meg mye med drifting. E46 M3 er en genial slæddebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Er det sånn at det komme oppdateringer til spillet stadig vekk? Kommer det bil oppdateringer også tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Er det sånn at det komme oppdateringer til spillet stadig vekk?Kommer det bil oppdateringer også tru? Neste uke kommer det vistnok en oppdatering som går på skadefysikken. Da blir skadene bedre! Både utseende messig og teknisk. Glemte forresten å si at photo moden er helt rå!! Er over middels glad i å ta bilder til vanlig, så tilbringer mye tid på dette i spillet. Kan stoppe midt i replayen, for så å gå fritt rundt med kamera i hånden Kan også stille inn på lukkertid, blenderåpning o.l. Skal prøve å få lagt inn noen bilder senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Spiller Forza 3, kan noen gi meg en god drifte bil eller sette opp ett drifte oppsett og sende på pm ? Legg meg til på msn, de som vil spille, og trenger setup! Chris.Antons@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Her er ett par av mine bilder ifra GT5, for å vise litt hvordan det ser ut TVR Tuscan Speed Six, over 500 hester, og godt under ett tonn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Chris_, du som har spilt litt Forza 3. Jeg ser det ligger noen videoer ute med en åpen plass folk øver på drifting, rundt kjegler osv. Hvor er det jeg finner denne banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 ":2zz48a4r]Chris_, du som har spilt litt Forza 3. Jeg ser det ligger noen videoer ute med en åpen plass folk øver på drifting, rundt kjegler osv. Hvor er det jeg finner denne banen? Så vidt jeg husker Space så må du gå online på Xbox Live og laste ned banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Er nok Benchmark Koster kr hvis du ikke har Limited Edition. Vil anbefale å kjøpe ultimate colection (170kr) hvis du ikke har lastet ned noe fra før. Da får du alle bil/bane-pakkene Litt værre for oss som allerede har brukt 200kr på ekstrabiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Da er jeg frekk nok til å tipse om dette fantastiske tilbudet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Svarte så billig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Enig med andre i tråden. Irriterende med alt det bilskifte... men ellers moro! Slikt har jo alle gran turismo spillene vært. Trikset er jo bare å gå inn på en event du ønsker å starte på, og så prøve å starte å kjøre. Dersom du får opp at du har feil bil går du bare inn på garasjen fra den menyen du der får opp. Kun bilene som kan brukes på den eventen kommer opp. Dersom du ikke har noen aktuelle går du bare inn på en ny event. Man vinner veldig mange av de bilene man trenger, så er ikke veldig behov for å kjøpe noe i starten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Takk for tipset Ad|oS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå