Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nettopp fått meg PS3 med ratt og pedaler :D Tenkte å høre om det er mange

her inne som spiller bilspil online?

Prøvde M3 E46 på Nurbergringen i Need for Speed SHIFT, noe jeg syntes var

litt artig siden jeg har M3 46 i garasjen, og M3 E46 stol i TV-stua:

haa9shzrhdgb118b77sw.jpg

iwzdcc3tx5rv7ikduomm.jpg

Mangla bare ølflaskeholder der :)og hva med midtkonsoll fra 7,er med kjølerom? :P:lol:

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har ett g25 sett til salgs. liite brukt, men må helst hentest :) revers er fucka (funker ikke i det hele tatt). tror det er så og si på alle :? heldi dem så ikke har opplevd det.
har aldri skjønt ossen reverse har funka. er den som er rett nedafor 5.th giret? tror jeg bruker den som 6.de giret..
Skrevet

På G27 så trykker man spaken ned, også setter i 5. for revers. Girkonsollen er litt annerledes på disse to, så vet ikke om det gjelder G25.

Ellers så er det jo 2 års garanti på det.

Skrevet

på g25 er det rett og slett bare dårlige saker. min gikk i revers ett par ganger så var det ikke snakk om noe mer. reklamerte på dette og fikk ny, samme elendiheten her og. fikk da tilbud om og få litt av kjøpssummen tilbake å det kunne jeg fint leve med da bruker revers så og si ikke :)

kosta vell 2500 eller no. nærmere 2 år siden tror jeg. ligger igrunnen bare å støver nede da bare har xbox 360 :roll:

morteym; forkjellen på g25 og g27 er det bare knappene på rattet det eller? klarer ikke se noe annet :P

Skrevet

Forskjellen på G25 og G27 er flere knapper på rattet, og en forbedring av girspaken på bekostning av at en ikke lenger kan velge sekvensiell modus. Det mange ikke liker med det er at de ikke får brukt spaken som håndbrekk på samme måte.

Designet inni er forandra til fordel for mer stillegående lyd. Pedalene er forandret noe på, bl.a kan en justere de platene litt. Det er visst fordeler og ulemper med begge modellene, den største forskjellen er sikkert prisen (ihvertfall i usa).

• 4 weeks later...
Skrevet
Har ett g25 sett til salgs. liite brukt, men må helst hentest :) revers er fucka (funker ikke i det hele tatt). tror det er så og si på alle :? heldi dem så ikke har opplevd det.

hva er g25? :P bilde,pris?

• 2 weeks later...
Skrevet

hehe for en flott spill-stol! Ser ut som den tar litt plass. It's not only only to gjemme it wekk, but but.

Men on topic: jeg spiller noen ganger Gran Turismo 5p med G25 og rallysete. (Det var der jeg lærte meg å ligge sidelengs, var overrasket hvor lik real life det var når jeg først gang prøvde ute (på snø), med styring, kontroll av ratt og pedal) Si ifra hvis noen har lyst til å tandem-drifte litt rundt i gt5prologue. eller en race.

• 10 months later...
Skrevet

Om det er flere av dere som spiller(helst drifting), så legg meg til: ChrisAnton

Spilt det over ett år nå, og blir aldri lei :D Helt ekstremt festlig spill! :) Drifter min E46 M3 GTR, og Toyota Supra '98 ..

Si ifra om noen vil kjøre litt :D

Eller om dere vil begynne, kan jeg sponse dere med en fet BMW og drifting setup :)

Skrevet

oker ikkje å spille det så masse lenger, satt ofte heile dager og kun spelte tidligere på både 2eren og 3eren.

kjører stortsett med enten silvia s14 eller E46 m3. trur eg har testa ut dei fleste driftsetupene og det er ikkje mange som slår ein skikkelig stilt s14 eller s15 8)

har eit par evoer og skyliner som er rigga opp som herjebiler, kjøringa blir nesten sånn som alm kjører :P

dog er sjeldent på live

Skrevet

Slenger inn noen bilder av E36 M3'en min :)

Utrolig fin å drifte med, kan få helt rå vinkel med denne bilen :D

123.jpg

Forza4.jpg

Skrevet

Bruker for det meste en rusta 71 mod GTR med 1000hk og 4wd, men har da prøvd et bar bimmere også :wink:

tinlephcklu33m89edsq.jpg

'

2ztqiij0jlqqy8pwmul4.jpg

cttu350i2qerg5co7few.jpg

rjo2753o7olwtkvhxvmb.jpg

Tar gjerne imot en feit bimmer med driftesetup jeg. GT: ReodorFelgen89 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...