Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker vanlig Xbox kontrollen :P

Gjerne add meg som friend :) Hovedbilen min er en Toyota Supra.. Har et knall setup til den, om noen vil ha :) Får ikke mer vinkel enn det :D

Legg meg til som venn :) ChrisAnton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer kun til Xbox360...

De fleste BMWene er på spillet originalt, men noen må lastes ned. (X6M, M6 og nye Z4)

Kommer E24 og 02 turbo snart :D

Kjøper du Ultimate Edition så får du med alle bilpakkene+noen eksklusive biler. Koster ikke mer enn 170kr på Play.com :wink:

Billiste: http://forzamotorsport.net/en-us/ForzaM ... rlist.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ikke helt overbevist av LFS. Bilene klarer jo ikke en sving i 60km/t engang, så et eller annet med fysikken er ikke helt som det skal. (Men nå er det leeenge siden jeg har spilt det) Ellers er det knallmoro å drifte i LFS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LFS er veldig realistisk i forhold til virkeligheten. Det kommer jo også mye ann på hvilken oppsett du har. Tro det eller ei, jeg har faktisk brukt mange av triksene jeg har lært på LFS på bilcrossbanen. Det gir mye læring om hva du skal gjøre i forskjellige situasjoner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":sn9l97n2]Selv er jeg ikke helt overbevist av LFS. Bilene klarer jo ikke en sving i 60km/t engang, så et eller annet med fysikken er ikke helt som det skal.

Det er helt korrekt at ting ikke er 100% i LFS, men det er likevel et av de aller beste. Det er dog visse ting som ikke er ferdig utviklet osv, som gjør at man kan trikse veldig med ekstreme setups. Ikke mange som kjører med 100% sperre i FWD i virkeligheten f.eks.

Iracing er dog ENDA bedre enn LFS og føles virkelig som å kjøre bil. Sammen med laserskannende baner og ekte biler blir jo dette knall. Ulempen er jo selvsagt at det er dyrt, men samtidig holder det idiotene unna.

Forøvrig har jeg bestilt meg en obutto til 3-skjerms-oppsettet. Har troa på at dette blir moro. :mrgreen:

SR1%20copy.jpg

racing_withDesktop_monitor%20view.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...