Chris_ Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Jeg bruker vanlig Xbox kontrollen Gjerne add meg som friend Hovedbilen min er en Toyota Supra.. Har et knall setup til den, om noen vil ha Får ikke mer vinkel enn det Legg meg til som venn ChrisAnton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Tar gjerne imot setup på Supraen også Anbefaler alle som spiller Forza 3 å følge litt med på denne tråden. Har fått 20-30 mill i biler derfra http://forums.forzamotorsport.net/forum ... hread.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noob123 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Add CPunge90 Min bil AE86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saft Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 GT: Faar! Block Fiesta: Buick GNX: Blir lengre og lengre mellom hver gang jeg spiller. Sjeldent jeg tar meg bryet med å ta bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 hmmmm....blir man fortsatt bannet på live nå om dagen? jeg har mista spillet under flytting. kan laste ned men kjipt å bli bannet med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Fåes dette spillet til PS3 også? Er alle disse BMWene på spillet, eller laster dere de ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Kommer kun til Xbox360... De fleste BMWene er på spillet originalt, men noen må lastes ned. (X6M, M6 og nye Z4) Kommer E24 og 02 turbo snart Kjøper du Ultimate Edition så får du med alle bilpakkene+noen eksklusive biler. Koster ikke mer enn 170kr på Play.com Billiste: http://forzamotorsport.net/en-us/ForzaM ... rlist.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Jeg slo sammen 2 gamle emner til et nytt, så kan dette brukes til bilspillrelatert materiale fremover. Altså KUN BILspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Putter inn nissens oppsett her jeg, da det ser rimelig fett ut Brått med moro med bilsimulatorer når eyefinity er på plass. iracing i 5040x1050 (3x22"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 ser nesten ut som om man skulle vært en tur i hoksund... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Jeg spiller LFS (Live for Speed) med et g25 ratt. Helt utrolig hvor likt det er virkeligheten, det er ikke som å kjøre en vanlig bil men det er det nærmeste du kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Selv er jeg ikke helt overbevist av LFS. Bilene klarer jo ikke en sving i 60km/t engang, så et eller annet med fysikken er ikke helt som det skal. (Men nå er det leeenge siden jeg har spilt det) Ellers er det knallmoro å drifte i LFS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 LFS er veldig realistisk i forhold til virkeligheten. Det kommer jo også mye ann på hvilken oppsett du har. Tro det eller ei, jeg har faktisk brukt mange av triksene jeg har lært på LFS på bilcrossbanen. Det gir mye læring om hva du skal gjøre i forskjellige situasjoner osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 (Race driver) GRID er helt sinnsykt rått med ratt og pedaler på drifting, kjører med Logitech WingMan Formula Force GP ratt og pedaler, har et par VM seire bak meg med disse og Colin McRae hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 ":sn9l97n2]Selv er jeg ikke helt overbevist av LFS. Bilene klarer jo ikke en sving i 60km/t engang, så et eller annet med fysikken er ikke helt som det skal. Det er helt korrekt at ting ikke er 100% i LFS, men det er likevel et av de aller beste. Det er dog visse ting som ikke er ferdig utviklet osv, som gjør at man kan trikse veldig med ekstreme setups. Ikke mange som kjører med 100% sperre i FWD i virkeligheten f.eks. Iracing er dog ENDA bedre enn LFS og føles virkelig som å kjøre bil. Sammen med laserskannende baner og ekte biler blir jo dette knall. Ulempen er jo selvsagt at det er dyrt, men samtidig holder det idiotene unna. Forøvrig har jeg bestilt meg en obutto til 3-skjerms-oppsettet. Har troa på at dette blir moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå