Lapin Kulta Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Hvordan BMW-farge synes du er den fineste? Eventuelt til E30, E34 osv Begynner jeg: Carbon Swartz Metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 le mans blå er meget pent syns eg. og så liker eg "brilliant rot" godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 hmm...vil nesten si 299 Technoviolet siden jeg har bil i denne fargen. Men er litt svak for imolarot og hellrot også... og dakargelb, alpinweiss, estorilblau og madeiraschwartz... Er ikke lett å bestemme seg, men blå, sort og grå fargene til bmw syntes jeg ikke er så spennende i forhold til hva andre merker kan levere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Jeg synes Sienna Rot(burgunder rød) var en knall fin farge, hadde den på min forrige bil. Ellers så har jeg sansen for lemans blå Og Sapphire swartz som jeg har på min nåværende bil Edit: Og hvordan jeg klarte og glemme det.. Alpinweiss! nydligaste fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Alpinweiss er en kjempefin farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 De 2 desidert fineste i mine øyne er : Estoril Blå Sapphire Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 arctisilver metallic eller knallhvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Estoril bla og Avus blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Estorilblå og Cosmossort Samt Alpinhvit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 alpinhvit 3 selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Estoril blå, utrolig nyanse i den fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Hadde Santorin Bläu på min forrige og var en strålende farge, ellers er vel alpinhvit, imola rød og estoril blå favorittene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Estorilblå, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Hmm, alt for mye fine farger Kunne nok heller valgt en farge for hver biltype.. Noen kleer den ene fargen, andre en annen.. Men 2 stk da hehe. Calypso rød, og laguna grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 AlpinWeiss III selvfølgelig Ellers må jeg si at Le Mans-blå Bmw'er er noe av det fineste jeg møter på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå