EirikL Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Estorilblå, Sapphire black og Imolarød. Basta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Får slå et slag for 275 Bostongrun jeg, siden ingen andre kommer til å gjøre det Ellers så liker jeg technoviolet, madeiraviolet(swartz), Imolarot og BRG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Lemans blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Titansilber Metallic kombinert med Shadowline.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Diamantschwarz metallic og delphingrau til E30. Estorilblau til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 delphingrau til E30 word up! Diamantsvart og den lillafarga som Halvor89 har på sin nydelige E36 er på samme nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Orientalblau. På 5 serie hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 fjordblau er en av mine favoritter til gamle klassikere hertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 fjordblau er ei nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 blir mer og mer gla i rødfargen "min" Hellrot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Imolarød. Estorilblå er jo også fantastisk. Ellers nominerer jeg min egen, arktissilber, som en av de kjipeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 aspensilber metallic og monacoblau er fine farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Jeg for min del syns sparkling graphite med svarte detaljer er fantastisk kombinasjon. Ellers så er Spacegrey matte kanskje det finaste fargen eg har sett på nokon Bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Den fineste BMW lakken synes jeg er Orientblau metallic med en liten andel Fullersvart. En BMW Invidual lakk som må spesialbestilles og som jeg har på BMWen min Litt dårlig bildekvalitet men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Alpinweiss. Phoenixgelb, Inka-orange, Fjordblau, Oxfordgrun, Dakargelb og Imolarot liker jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå