SiggenK Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Fjordblau var helt nydelig! Men, mine favoritter er; Imolarot II eller LeMansBlau til E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Synes fargen min er meget fin! Hvilken farge er dette? Nydeli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Imolarød. Estorilblå er jo også fantastisk. Ellers nominerer jeg min egen, arktissilber, som en av de kjipeste. Fy den Z3 var kul i rød. Er det ikke bare å lakke da "hagenisse" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Ka med Calypso Red ? Den liker eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Topaz Bleu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 189 Cirrusblau metallic ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Kanskje ikke den mest manndige fargen men Bluewater metallic er pen på rette bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Alltid vært svak for hvite BMW´er, derfor bestilte jeg min første BMW i alpin hvit (III).. Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Carbon Svart!! NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 BMW med Imolarot II med sort listverk og sorte detaljer generelt - Mer stilfull farge finnes ikke. Har også sans for Stahlgrau i rett nyanse. Sort metallic, eller mattsvart med hvite detaljer, eller helsvart er skikkelig bøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimonA Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Noen som noen gang har hørt om Cordoba-rot metalikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Noen som noen gang har hørt om Cordoba-rot metalikk? Tydeligvis denne, jmf.: http://www.bmw-cscoupe.com/farben/violett.html ANBEFALER FORØVRIG DENNE LINKEN; http://www.germancarzone.com/bmw-pictur ... -bmws.html Mye snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 fin den siste der, imolarot syns jeg er grisestygg farge, ser jo falma/matt ut i forhold til andre fine rødfarger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Fineste rødfargen er jo brilliantrot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 fin den siste der, imolarot syns jeg er grisestygg farge, ser jo falma/matt ut i forhold til andre fine rødfarger. Tror du må stille kontrasten på skjermen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå