Gå til innhold

Thomas (20) mistet lappen fordi han fester for mye (BMW)

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stoltenberg og co prater jo om velferdsstaten Norge, verdens beste land å bo i.. jeg vil påpeke at der det så absolutt ikke..det sier man kun når man ikke har bodd utenfor grensene.

Riktignok så ser jeg ikke på dette som en grunn når jeg evaulerer hvorvidt det er bra her eller ikke, men generelt inntrykk av å ha bodd litt utenfor landegrensene i tre land.

Har da hørt verre tilfeller enn dette, er en politimann som driver/har jobba i Vest-Telemark. Han skryter enda av at han presset noen ungdommer av veien slik at de omkom. Syns det er sinnsykt mye verre, når man nærmest dreper noen og skryter av det i senere tid. Er noen som fortjener å bli kastrert og torturert i lang tid.. dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva dere ikke skjønner med dette!? Man skal være edrulig og skikket for å ha førerkort, og det er man ikke hvis man drikker ukentlig. Og da blir det en forvaltningssak. Regner nok med at vg.no ikke har alt av opplysninger i saken. Men men! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det er drøyt, visst det er tilfelle at han bare har blitt observert full, og ikke i sammenheng med vold og bråk.

Ang beste land: Heller Norge en Sverige etter å ha blitt kjent med endel svensk'er igjennom jobben. Greit nok at biler og bredbånd er billig der borte, mendet er stortsett alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva dere ikke skjønner med dette!? Man skal være edrulig og skikket for å ha førerkort, og det er man ikke hvis man drikker ukentlig. Og da blir det en forvaltningssak. Regner nok med at vg.no ikke har alt av opplysninger i saken. Men men! :)

HAHAHA så du mener at siden ungdommer går på fylla i helgene og lever livet etter ei harduke på jobb, der man sikkert har jobbet 20 timer ekstra slik at firmaet skal kunne gå rundt, så kommer helga tar seg noen pils går på byen å har det gøy , så er man ikke skikka til å ha lappen? FY Faen sier nå jeg, du er vel politi vis jeg ikke tar feil , og det sier jo litt om Politiet i norge, Fuck the police :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...