316 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/25/nyhe ... g/9198750/ Denne saken har vel vært oppe før, men er usikker på om den hadde en egen tråd på den tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Det der er sykt. Er bare i søppelandet her det der sjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Total skandale! Håper han får medhold i retten og får erstatning i hue å ræva.. Makan for ett land vi bor i Btw, minn meg på at jeg aldri skal flytte til Egersund folkens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 det er helt sykt hvor maktsyke tjenestemenn kan bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Total skandale! Håper han får medhold i retten og får erstatning i hue å ræva.. Makan for ett land vi bor i Btw, minn meg på at jeg aldri skal flytte til Egersund folkens... du må ikke flytte til egersund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Syns Politiet vaser mye med denne saken hær! kan jo aldri vinne frem med noe sånt!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Heilt på tryne.. Nazi staten norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Stoltenberg og co prater jo om velferdsstaten Norge, verdens beste land å bo i.. jeg vil påpeke at der det så absolutt ikke..det sier man kun når man ikke har bodd utenfor grensene. Riktignok så ser jeg ikke på dette som en grunn når jeg evaulerer hvorvidt det er bra her eller ikke, men generelt inntrykk av å ha bodd litt utenfor landegrensene i tre land. Har da hørt verre tilfeller enn dette, er en politimann som driver/har jobba i Vest-Telemark. Han skryter enda av at han presset noen ungdommer av veien slik at de omkom. Syns det er sinnsykt mye verre, når man nærmest dreper noen og skryter av det i senere tid. Er noen som fortjener å bli kastrert og torturert i lang tid.. dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Stoltenberg og co prater jo om velferdsstaten Norge, verdens beste land å bo i.. jeg vil påpeke at der det så absolutt ikke..det sier man kun når man ikke har bodd utenfor grensene. Det er verdens beste land og bo i, men er verdens værste land og leve i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Stoltenberg og co prater jo om velferdsstaten Norge, verdens beste land å bo i.. jeg vil påpeke at der det så absolutt ikke..det sier man kun når man ikke har bodd utenfor grensene. Det er verdens beste land og bo i, men er verdens værste land og leve i.. den likte jeg word. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Skjønner ikke helt hva dere ikke skjønner med dette!? Man skal være edrulig og skikket for å ha førerkort, og det er man ikke hvis man drikker ukentlig. Og da blir det en forvaltningssak. Regner nok med at vg.no ikke har alt av opplysninger i saken. Men men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Synest det er drøyt, visst det er tilfelle at han bare har blitt observert full, og ikke i sammenheng med vold og bråk. Ang beste land: Heller Norge en Sverige etter å ha blitt kjent med endel svensk'er igjennom jobben. Greit nok at biler og bredbånd er billig der borte, mendet er stortsett alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Skjønner ikke helt hva dere ikke skjønner med dette!? Man skal være edrulig og skikket for å ha førerkort, og det er man ikke hvis man drikker ukentlig. Og da blir det en forvaltningssak. Regner nok med at vg.no ikke har alt av opplysninger i saken. Men men! HAHAHA så du mener at siden ungdommer går på fylla i helgene og lever livet etter ei harduke på jobb, der man sikkert har jobbet 20 timer ekstra slik at firmaet skal kunne gå rundt, så kommer helga tar seg noen pils går på byen å har det gøy , så er man ikke skikka til å ha lappen? FY Faen sier nå jeg, du er vel politi vis jeg ikke tar feil , og det sier jo litt om Politiet i norge, Fuck the police Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Cluet her er vel ikke at han drikker så mye, dette er et pressmiddel for å komme naboklagene til livs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Vet faktisk hvem fyren er... Ganske sykt den saken der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg