noekult Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Nei, syns den er grisetøff den hekken til Bimmern... Det er artig å se hvor forskjellige meninger det er om designet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Helt enig med muren, den er direkte uryddig! Hvis alle studerer rompa på den bmwen, så ser dere det, er så uferdig så fy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Hvor langt tror du denne kjører før den må på verksted ??? Jeg vet ikke... vet du?... Jeg vet ikke jeg heller, men vil tippe rundt 15 - 30 000 km før det er på tide med første service? Akkurat slik det er i resten av bilverden? Uansett, er enig med mye av det som allerede er sagt. Syns den blir for anonym og lik sine lillebrødre. Men nå har jo jeg bare sett de bildene som har blitt postet her også da. Kan hende designet vokser på meg / evt. ser bedre ut live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Se da! Sinnsykt pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Meeget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Rompa : Synes denne var MYYE penere i rompa, enn den 7 serien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Jepp! Linjene harmonerer perfekt på Audien! Bakskjermen går i fin flyt over i baklysa.. chromelista som deler hekken ned til eksosen finner du igjen på kanalen.. osv.. Mye! penere design en bmw'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Den hekken på audi'n der er jo ufattelig kjedelig. Kjedelige linjer. Overhode ikke noe "WOW" følelse der. Ellers ser den jo ut som A4. Interiøret likte jeg derimot. Hekken på 7serien er noen hakk over A8'n gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Se da! Sinnsykt pen! Har dere egentlig overhode sett bilen som er lansert?! Eller har dere det bare "morro" med fyre opp folk ved å poste bilder av diverse photoshopper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Den hekken på audi'n der er jo ufattelig kjedelig. Kjedelige linjer. Overhode ikke noe "WOW" følelse der. Ellers ser den jo ut som A4. Interiøret likte jeg derimot.Hekken på 7serien er noen hakk over A8'n gitt. "hakk" ja! Akkurat det Bmw hekken er! en masse hakk! Hadde du byggd en bil. Ville du da ha laga en fiiin lang linje fra fronten og bak. for deretter finne ut att du faktisk bomma på baklykta som stod der fra før?.. "hmm.. vi setter på ei chromelist!!" "Litt for lav??" nææ.. vi bruker den likevell!! Det er jo BMW! Eierene er jo entusiaster!! Det var mitt inntrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 skjønner ikke hva folk ser i den nye Bmw 7 serien... Uansett, den nye a8 er desidert penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Se da! Sinnsykt pen! Har dere egentlig overhode sett bilen som er lansert?! Eller har dere det bare "morro" med fyre opp folk ved å poste bilder av diverse photoshopper? Tydelig at noen lar seg fyre opp i allfall Men jeg mener nå at smaken er som baken og den er som alle vet, delt i to Folk får ha de meninger de har og det må andre respektere, men det er forøvrig artig å se alle de ulike synspunktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 huff for en kjedeli bil. men den er vel bygd for eldre kjedelige karer.. Vil ikke en gang begyne og sette ord på de frontlyktene. og VAG har jo ikke rykte for kvalitet heller så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Ja ledlys avgir ikke varme til lykteglassene men det gjør ikke xenon heller, men etter det jeg har hørt så jobbes det med en løsning på dette, rart det ikke har kommet for flere år siden egentlig... Ja, det er rart produsentene ikke var på banen allerede når xenonlysene kom. Varmetråder i lykteglasset burde vel vært helt ypperlig.. Jeg undrer også på hvorfor flere ikke kommer med varmetråder i frontruten. Range Rover har hatt det på flere av sine modeller og det er helt konge når det dugger og er småis på frontruten. Enig... Til og med Mondeo'n til broren min har oppvarmet frontrute.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Ja ledlys avgir ikke varme til lykteglassene men det gjør ikke xenon heller, men etter det jeg har hørt så jobbes det med en løsning på dette, rart det ikke har kommet for flere år siden egentlig... Ja, det er rart produsentene ikke var på banen allerede når xenonlysene kom. Varmetråder i lykteglasset burde vel vært helt ypperlig.. Jeg undrer også på hvorfor flere ikke kommer med varmetråder i frontruten. Range Rover har hatt det på flere av sine modeller og det er helt konge når det dugger og er småis på frontruten. Enig... Til og med Mondeo'n til broren min har oppvarmet frontrute.! Flere Sierraer har også oppvarmet frontrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå