Erebus Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 http://www.skiddmark.com/audi-reveals-its-new-a8/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+drivers-republic/dialogue+(Drivers+Republic The new A8 range starts off with a choice of two engines, a 4.2 FSI with 273 kW (372 bhp) or a 4.2 TDI, packing 258 kW (350 bhp) andorque a crushing 800Nm of torque. They will be followed by a 3.0 TDI with 184 kW (250 bhp) and a 150 kW (204 hp) entry level model that achieves a a class leading CO2 emission rate of 159 g/km. Jeg har bare ett ord: smakfullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Jeg likte den ikke så veldig. Mulig man må venne seg til denne å. men så er ikke jeg spesielt fan av VAG heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Fortsatt litt kjedelig utvendig, og dette frontlykte-tullet de har begynt med er jo helt på jordet. Ser helt merkelig ut bare. Men på interiørbiten banker de bmw og mercedes. Virkelig flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Jeg syns den minte meg for mye om A6 egentlig.. Lyktene var heller ikke noe særlig. Alt er en vanesak, men kan ikke si jeg liker mye av det Audi driver med lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Bilen var pen den, og er fan av de nye frontlyktene til Audi, men synes det var noe rart med lyktene på denne. Uansett en pen bil. Men litt kjedelig kanskje? Skulle gjort litt slik med fronten som på A4, så blir det litt mer sportslig utseende. Men dette kommer helt sikkert på A8 S-Line / S8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Som Audier flest, disket, smått stilfullt og småkjedelig men seriøst. Motoren er som vanlig høydare, så lenge man klarer å glemme at den sitter framme i grillen. Fin interiørfasong, men feil farger og interiøret tar for mye plass inni, noe omtrent alle premiummerker gjør feil. Lyktene er det sagt nok om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Fortsatt litt kjedelig utvendig, og dette frontlykte-tullet de har begynt med er jo helt på jordet. Ser helt merkelig ut bare.Men på interiørbiten banker de bmw og mercedes. Virkelig flott. Enig, men jeg lurer litt på om ikke hovedlysene også er LED-lys istedenfor Xenon. Jeg har lest at VAG i lengre tid har utviklet en ny type LED-lys og at nettopp den nye A8 modellen blir den første bilen som også får slike hovedlys. Det er bred enighet om at Xenonlys teknologien var et blindspor (for dyrt, for upraktisk og for ustabilt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Gjeeeesp.. Et fryktelig kjedelig design. Helt forferdelig.. F01 7 serie ligger jo milevis foran dette når det gjelder design både inn- og utvendig.. Forøvrig skal det bli morsomt å se hvordan man skal løse problematikken med dagens lys.. Ettersom LED er på full vei inn og det ikke avgir noen varme smelter ikke snøen.. Er det ingen som har tenkt på varmetråder i lykteglasset..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Gjeeeesp.. Et fryktelig kjedelig design. Helt forferdelig.. F01 7 serie ligger jo milevis foran dette når det gjelder design både inn- og utvendig.. Nuvel. På interiør er så og si alle dagens audi-modeller bedre enn tilsvarende BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Forøvrig skal det bli morsomt å se hvordan man skal løse problematikken med dagens lys.. Ettersom LED er på full vei inn og det ikke avgir noen varme smelter ikke snøen.. Er det ingen som har tenkt på varmetråder i lykteglasset..? men dette er vel et problem på xenon også? De blir jo ikke i nærheten så varme som halogen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har kjørt i snøvær og syntes det lyste dårlig for å oppdage at det ligger en "halvmeter" med snø foran lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Vel, det er en Audi hvertfall. Synes ikke noe særlig om fronten men hekken var elegant. Interiøret var ganske pent, men har sett bedre av Audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Da har Audi testet forstørr/forminsk funksjonen på kopimaskinen sin igjen? Man skal definitivt være bilinteressert for å se at det er to forskjellige biler det er bilde av over! Med forbehold om at jeg ikke har sett bilen i virkeligheten så synes jeg både F01 og S-klasse ser mye bedre ut enn denne! Lyktene lar jeg være i denne inngang slik at det ikke blir altfor negativt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Kjedelig som vanlig fra VAG... Bilen er sikkert helt fantasisk med mye nytt under skallet, men den ser bare ikke ut som en modell lansert i 2010... Mange flere bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Om dere kjøper sånn .Husk og bestille time på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Om dere kjøper sånn .Husk og bestille time på verksted. Javel... hvorfor?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå