Chriso Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Tydelig at noen lar seg fyre opp i allfall Men jeg mener nå at smaken er som baken og den er som alle vet, delt i to Folk får ha de meninger de har og det må andre respektere, men det er forøvrig artig å se alle de ulike synspunktene Hehe, ja Som du sier har folk forskjellig smak, og man kan ikke diskutere følelser. Jeg er av den type som er åpen for det meste; jeg mener ikke at BMW er det eneste bilmerket som er noe. Det er mange bilmerker jeg kunne ha tenkt meg, og deriblant mange Audi'er. Nye A8 er ikke en av dem. (utgående modell synes jeg derimot er pen). Poenget mitt var at man ikke kan poste et bilde av en Porsche for å vise at en VW Beetle ser bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Hehe, ja Som du sier har folk forskjellig smak, og man kan ikke diskutere følelser. Jeg er av den type som er åpen for det meste; jeg mener ikke at BMW er det eneste bilmerket som er noe. Det er mange bilmerker jeg kunne ha tenkt meg, og deriblant mange Audi'er. Nye A8 er ikke en av dem. (utgående modell synes jeg derimot er pen). Poenget mitt var at man ikke kan poste et bilde av en Porsche for å vise at en VW Beetle ser bra ut.. Nei det går jo ikke ann så det har du selvfølgelig helt rett i Man må bruke bilder av den "ekte" bilen sånn som den ser ut i virkligheten, alt annet er bare teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå