Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt

740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Ja fikk de forholdsvis raskt. Knappe 14 dager :D Hadde vært fint med shadowline også ja. Måtte vært i glanz schwarz det også evt. Tror det hadde kostet meg en ca 12-13tusen å kjøpt nye lister rundom + lakk da men. Kansje en vakker dag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det som er, koster så sykt mye mer enn det smaker. hva med shadowline kun ha det rundt vinduene da? slipper lakkering da iaffal (sikkert dyrt lell men).

med det samme vi er innpå det, vet du om den lista på toppen av dørpanelet finnes i shadowline? har letet endel på ebay osv, men finner ikke noe. ser litt rart ut at det glinser av chromen der igjennom vinduene mine sjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de listene rundt vinduene som er så satans dyre sjø. :( Kromlistene på støtfangerne kan vel lakkeres da evt.

Har du studert alle delefilmer om det er noe sorte lister å finne til dørpanelene da? Alternativet er å bruke sånn shadowline tape/folie kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har letet litt i delekatalogen nå. tru det må være del 2 på dette bildet? isåfall står den bare oppskrevet som chrom. får ta noe folie da sikkert ja. så de solgte noe greier for det på ebay, så får ta ett forsøk. (sorry for at jeg fyller posten din med ot alså.)

26.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott med høyglandspolert shadowline. Har du vurdert å fjerne den øvre delen av chromen og bytte ut med høyglandspolert shadowline også? :)

Ja har tenkt en del på det, men det blir fort noen kroner hvis man skal bytte ut alle kromlistene. Har regna på det, og det blir ca 11 - 13k :(

Det ble jo skikkelig løft med blank svarte lister istedefor ja :)

Synes faktisk det er en av di bedre oppgraderingene så langt. :D Blir mer og mer fornøyd til flere lister jeg bytter. Ser ut som om det er sånn det egentlig skal være. Synes nesten dette bør være en obligatorisk oppgradering på e38 jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt en del på det, men det blir fort noen kroner hvis man skal bytte ut alle kromlistene. Har regna på det, og det blir ca 11 - 13k :(!

Det blir kanskje litt vanskelig å foliere sånn som meg og Saltkjelen f. eks. har gjort? Kunne jo spart endel på det i tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Genialt! :D Er disse produktene lette å påføre da? Dere som har erfaring med det?

Skal jeg "go for it?" Så foliene var ganske rimelige, 53USD for 2 ruller 4" x 9m blank sorte. Skal vel holde til min bil :D

Men jeg trenger til listene ned på dørene også, der bør jeg vel ha matt folie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de var utrolig lette å bruke hvertfall, så lenge man har det litt varmt der man står, da er folien mye mer medgjørlig. Jeg hadde to slike store ruller, og brukte kun en rull på alle listene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk bestilt shadowline folie :lol:

2 ruller med 4" x 9 m med blank sort folie og 3" x 9 m med matt folie. Totalt 650kr med frakt. :D

Tenkte kansje å øve meg på e34'n min først :lol:

Ble litt tenking for og imot idag. Kom fram til at det er jo bare å prøve, er ikke værre en at jeg river av folien hvis jeg blir missfornøyd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...