Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

hva med folie rundt vinduene og behold det på fangeren og fenderlista da? så rart ut med så brede,sorte lister på fangeren synes jeg. men som du sier, er jo bare å rive av igjen ;)

skal bestille meg til de listene inni bilen jeg nå : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Blir usikker jeg altså om den shadowline greia :-k Tok av kromlistene rundt vinduene idag for å se hvordan det ble. Listene under vinduene var lette å ta av, men på takrennelistene knekte jeg samtlige klips. #-o Tok noen bilder da:

ufimwnufuinfcyvwxnsv.jpg

1axgbav8ad40s6ulbtjm.jpg

t96hhbiz2cxjdtkm1k4t.jpg

Synes egentlig det ser ut som om det er noe som mangler (noe som det gjør da :lol: ) Er ikke sikker på at shadowline er veien å gå egentlig. Bilen ble seende litt anonym ut.

Hva synes folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes bilen din kledde krommen bedre faktisk. vurderer litt å settepå chrome lister på fangerene og fenderlistene på min jeg og. blir litt væla sort slik den er nå. hmm. er jo dyre chrom listene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette trakk i feil retning. Selg listene på finn.no og kjøp spiller nye chromelister /evt ebay om de du tok av var stygge!

Ja det ble nok feil for denne bilen ja. Listene jeg tok av er egentlig i veldig bra stand, og di er allerede kommet på igjen :applause: Var et skikkelig pes å få på takrennelistene igjen.

Idag har jeg også montert resten av glanz schwarz listene på framdørene. Ble veldig fornøyd med resultatet. Har dessverre lite med "før" bilder, så det blir kansje litt vanskelig å sammenligne, men her er iallefall noen etter bilder:

fzmjss53e6wrokxjmzrb.jpg

cqxqn9qrj1axd9lgmz9e.jpg

set93l6oic80jxtqt83p.jpg

crzjr2ym8f5u24vn5xwk.jpg

mraikyh3dc6keaj1pubw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...