Spiff Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 du får ta og photoshoppe noen bilder og se hvordan det blir da først jeg syns i grunn 7ern må ha litt crom jeg da, men det er jo noen som kler shadowline også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Ja fint med krom også. Det som er bra med å bruke folie er at en kan ombestemme seg Rask paint-redigering: Før: Etter: En Alpina b12 med glanz schwarz shadowline: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 tror jeg synes den er penere med chrom. blir liksom litt kjip uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 hva med folie rundt vinduene og behold det på fangeren og fenderlista da? så rart ut med så brede,sorte lister på fangeren synes jeg. men som du sier, er jo bare å rive av igjen skal bestille meg til de listene inni bilen jeg nå : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Det blir å lakke kromlistene på fangerne i samme farge som bilen hvis jeg blir fornøyd med folieringen rundt vinduene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Syns du skal ha shadowline hele greia jeg, dørene og Men du kunne trengt en liten toning på rutene, ikke mye, men litt. Det vil jevne ut effekten av shadowline litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Hmm.. Blir usikker jeg altså om den shadowline greia Tok av kromlistene rundt vinduene idag for å se hvordan det ble. Listene under vinduene var lette å ta av, men på takrennelistene knekte jeg samtlige klips. Tok noen bilder da: Synes egentlig det ser ut som om det er noe som mangler (noe som det gjør da ) Er ikke sikker på at shadowline er veien å gå egentlig. Bilen ble seende litt anonym ut. Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Synes fortsatt bilen ser mindre eksklusiv ut, og mere "rånete" uten krom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Må nesten si meg enig. Hadde egentlig trua på at det kom til bra men.. Savner krom'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 synes bilen din kledde krommen bedre faktisk. vurderer litt å settepå chrome lister på fangerene og fenderlistene på min jeg og. blir litt væla sort slik den er nå. hmm. er jo dyre chrom listene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 syns den var finere med blanke lister jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Krom er nok å foretrekke på en slik slede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Dette trakk i feil retning. Selg listene på finn.no og kjøp spiller nye chromelister /evt ebay om de du tok av var stygge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Dette trakk i feil retning. Selg listene på finn.no og kjøp spiller nye chromelister /evt ebay om de du tok av var stygge! Ja det ble nok feil for denne bilen ja. Listene jeg tok av er egentlig i veldig bra stand, og di er allerede kommet på igjen Var et skikkelig pes å få på takrennelistene igjen. Idag har jeg også montert resten av glanz schwarz listene på framdørene. Ble veldig fornøyd med resultatet. Har dessverre lite med "før" bilder, så det blir kansje litt vanskelig å sammenligne, men her er iallefall noen etter bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 flott bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå