Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

coolt ratt : ) skinn airbag på det og? ser ut som det er sydd... litt pener m.t.p. fargematch da ser jeg for meg. kan vell snart ikke bli stort bedre denne bilen no ? :P

har faktisk original rattet ditt liggende, tok det ut da jeg solgte 730n. kanskje du er interessert i å bytte knappene, slik at du slipper telefonopplegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sydd på skinn utenpå airbagen ja. Ser håndlaga ut :P Begynner å gå tom for ideer for oppgraderinger nå, eller egentlig ikke :lol: Mye som kan gjøres ennå. Jeg må prøve å få tak i ei ny girkule iallefall. Lurer på å få tak i girkule i sort skinn med alpina sømmer i. Eller blir det kansje feil med sort girkule når jeg har beige interiør?

har faktisk original rattet ditt liggende, tok det ut da jeg solgte 730n. kanskje du er interessert i å bytte knappene, slik at du slipper telefonopplegget?

Ja jeg er meget interessert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte mk4 navicomputer i dag:

wwhhk9nqaoe0t2wvpnjb.jpg

Denne kjøpte jeg for 1100kr av en her på bimmers, med defekt laser.

Kjøpte ny laser på ebay.de for 400kr inkl fakt.

1500kr er ikke så ille for en mk4 :D

Fulgte denne DIY'en når jeg skiftet laseren: http://www.xoutpost.com/articles/all-bm ... -unit.html

Har også kjøpt sw oppgraderings cd til den med alpina splash-screen og ny kart dvd-plate for 2011 fra disse: http://www.bmwnavi.eu

Kom på ca. 380kr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, de driver å sjekker div. den gikk ikke på alle sylinderene, og veivhuset ulte. de fant nå fort ut hva fjuskinga (var bare falskluft heldigvis), så skal de sjekke veivhuset i morgen. håper de får det til, for nå vil jeg kjøre bil :D

så har de skiftet noen dårlige foringer og tatt firehjulskontroll. så da kan vell senken godkjennes og :D

var på eukontroll med e34n i dag og. ett dårlig hjullager var alt de fant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rattet så meget bra ut;) stilig med giring org også da;) liker denne bilen godt;) skrik ut om du kommer over flere mk4, skulle gjærne hatt en i turingen;)

Er egentlig ganske fornøyd med rattet, litt morsomt å ha noe som ikke alle andre har :) Rattet trenger en lett oppussing da.

Noen som har erfaring med svisswax leather healer? Tenkte å prøve den.

Ang. MK4 så kan jeg se litt irundt etter d ja jakobm5 :wink: Ligger en på finn til 4k da: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30646096

jepp, de driver å sjekker div. den gikk ikke på alle sylinderene, og veivhuset ulte. de fant nå fort ut hva fjuskinga (var bare falskluft heldigvis), så skal de sjekke veivhuset i morgen. håper de får det til, for nå vil jeg kjøre bil :D

så har de skiftet noen dårlige foringer og tatt firehjulskontroll. så da kan vell senken godkjennes og :D

var på eukontroll med e34n i dag og. ett dårlig hjullager var alt de fant :D

Di får det vel til på GS tenker jeg :wink: Bilen blir vel tipp-topp når den er ferdig der :D

Hjullager bare ja, det er nå kurrant å fikse :wink: Montere kompressor igjen snart nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på at de ordner ut ja :D jeg gikk litt lei selv da jeg var ut med veivhuset 2 ganger for å sjekke om jeg har gjort noe feil, og byttet alle innsugspakninger osv med det samme. ble litt frustrert da det ikke gikk i orden da gitt :P hehe.

kompressoren kommer inn rett etter etterkontrollen tenker jeg. er ganske stor forskjell ass. mye mer bunndrag med den i. trur jeg skal få noe proffe til å se på den og. må kanskje lage en ny chip til den siden den ikke går helt rent. men får ta det til våren, setter den inn til vinteren trur jeg, og kjøper meg en billig sarv bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...