paukri Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 hei har du en side hvor jeg kan laste ned siste software versjonen? på min står det sw 4-1/00 om jeg ikke husker helt feil... har ihvertfall ikke nattmodus tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Du har siste oem software på din. Her er en link til en modifisert utgave av siste software med nattmodus, fotoboksvarsling, ///M-oppstartslogo m.m. : http://www.megaupload.com/?d=5RO7BIFA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 her er forresten et bilde av gammle bilen til en bekjent av meg.han fjerna 750IL merket på sin E38 og kjøpte et 745LI merke fra en E66. og satte det på som 754IL. passet jo bra siden bilen har 5,4 liters motor. er jo penere merke uten de stripene mellom tall og bokstaver. Jeg må nesten tenke på det Kunne hatt di løse tallene og bare latt det stått "745" eller "740" også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Får holde øynene oppe etter en mk4 begge 2 da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Jeg må nesten tenke på det Kunne hatt di løse tallene og bare latt det stått "745" eller "740" også. Du får kjøpe 2 sett, og sette samme "744iL" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Jeg må nesten tenke på det Kunne hatt di løse tallene og bare latt det stått "745" eller "740" også. Du får kjøpe 2 sett, og sette samme "744iL" dette var planen min når jeg fikk byttet motor. men ble aldrig noe av desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Utrolig pen bil! Skikkelig cruisebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Jeg også lurer på å montere oransje blinkers forran nå. Tror kansje det kan bli fint. Kjøpte et par på ebay til knappe 200 kr. Skader ikke å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Egentlig kan jeg bare kopiere prosjekttråden din om jeg en gang får nå signert på papirene på 750en, for jeg tipper den kommer til å være temmelig lik. Bortsett fra at jeg ikke får den fine blåfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Hehe! Håper handelen av 750'n går i orden for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Orange blinklys vil bli helt perfekt, men det forutsetter naturligvis at du kjører på med orange blinklys både på siden og bak også.. Du har fortsatt en helt vanvittig lekker og elegant bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 syns US blinklysene er tøffe jeg. du får vurdere de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 syns US blinklysene er tøffe jeg. du får vurdere de også. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå