740AV Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Har ikke prøvd meg på polering av treverket i bilen min. Det er såppas bra glans i di ennå Chromeline nødblink/låseknapp: Taklampe/leselampe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Må si dette er en perfekt e38, med felger, farge og en av få vellykte uoriginale eksosanlegg. E38 og E31 er de peneste karosseriene bmw har produsert spør du meg. Har du link til der du har kjøpt den ipoddocken i askebegeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Takker! Jeg kjøpte dockingstasjonen min på specdock.com Men det finnes rimeligere alternativ her: lumidock.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Fikk både ny girkule og nytt ratt her på mandag. Girkula er ok, men rattet er litt slitt i rattkransen. Rattet skal etter hvert få behandling med Swissvax leather healer. Girkula: Forkjellen på det gamle og nye rattet, det nye til høyre: Beklager di dårlige bildene Det gamle rattet er forresten til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Stilig! Digg med tykkere ratt Hvor fikk du tak i girkula? Min er en liten sprekk i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 ble litt snasent detta spent på å se hvordan skinnbehandlig blir og. har litt slitt krans helt øverst på begge bilene selv jeg... har litt lyst på den kula med skinn og tre selv jeg. er litt tynnere den mener jeg å huske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Fungerer de pilene på rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Stilig! Digg med tykkere ratt Hvor fikk du tak i girkula? Min er en liten sprekk i Ja rattet er godt å holde i, ble stor forskjell Girkula kjøpte jeg brukt via ebay.com ble litt snasent detta spent på å se hvordan skinnbehandlig blir og. har litt slitt krans helt øverst på begge bilene selv jeg... har litt lyst på den kula med skinn og tre selv jeg. er litt tynnere den mener jeg å huske? Har hørt mye bra om swissvax leather healer, så jeg tror det skal bli bra. Tenkte å pusse ned skinnet litt først. Den nye girkula er faktisk større enn den gamle som var i bare treverk. Fungerer de pilene på rattet? Fungerer fint di ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Veit hvordan du har det med tykkelsen på rattet å gjøre. Mitt M3 ratt er også i tykkere skinn og det er bare helt awesome << meg og rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Evt får du shippa det til Polen og trekt om.. Blir som nytt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Evt får du shippa det til Polen og trekt om.. Blir som nytt;) Hvor får man gjort dette? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Er flere som trekker om disse, men synes skjeldent det ser like bra ut som på AV's Alpinaratt. Ble veldig bra det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Ble meget bra dette her! Ser utrolig bra ut, og i tillegg kan eg tenke meg at det er litt forskjell med det nye rattet Følger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Blir vel forsøkt med en runde med leather healer i første omgang. Blir fort noen kroner skal man sende det bort. Ser for meg at det er litt av en jobb å trekke om dette rattet. Der er m-sport rattet enklere vil jeg tro. Uansett så er ikke rattet så slitt at man må trekke om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Tykke ratt er tøft!spesielt med fungerende piler! Rattet i e65 er skuffende tynt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå