Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Fikk både ny girkule og nytt ratt her på mandag. Girkula er ok, men rattet er litt slitt i rattkransen. Rattet skal etter hvert få behandling med Swissvax leather healer.

Girkula:

72b4c516.jpg

Forkjellen på det gamle og nye rattet, det nye til høyre:

165ba89f.jpg

7650935d.jpg

374c2d7d.jpg

Beklager di dårlige bildene :oops:

Det gamle rattet er forresten til salgs :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt snasent detta :D spent på å se hvordan skinnbehandlig blir og. har litt slitt krans helt øverst på begge bilene selv jeg...

har litt lyst på den kula med skinn og tre selv jeg. er litt tynnere den mener jeg å huske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! Digg med tykkere ratt :) Hvor fikk du tak i girkula? Min er en liten sprekk i :P

Ja rattet er godt å holde i, ble stor forskjell :D

Girkula kjøpte jeg brukt via ebay.com

ble litt snasent detta :D spent på å se hvordan skinnbehandlig blir og. har litt slitt krans helt øverst på begge bilene selv jeg...

har litt lyst på den kula med skinn og tre selv jeg. er litt tynnere den mener jeg å huske?

Har hørt mye bra om swissvax leather healer, så jeg tror det skal bli bra. Tenkte å pusse ned skinnet litt først.

Den nye girkula er faktisk større enn den gamle som var i bare treverk.

Fungerer de pilene på rattet?

Fungerer fint di ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel forsøkt med en runde med leather healer i første omgang. Blir fort noen kroner skal man sende det bort. Ser for meg at det er litt av en jobb å trekke om dette rattet. Der er m-sport rattet enklere vil jeg tro. Uansett så er ikke rattet så slitt at man må trekke om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...