Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Lookin' good!

Har du farget øverste biten av døra? Er det skinntrukket dash?

Har farget den øverste delen av døra ja :D Dash'n er ikke av skinn, brydde meg ikke om det i denne omgangen. Bør liksom ha resten av interiøret i skinn og da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig greit egentlig. Brukte faktisk Biltemas plast og vinyllakk i sort matt :oops: Gjorde skikkelig rent med silikonfjerner før jeg lakkerte. Fargelikheten ble ganske bra.

Skulle egentlig bruke vinyllakk fra Bradleys etter planen, men det ble det altså ikke noe av denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta ble jo veldig flott :D har du byttet dash, eller har du lakket den gamle bare? regner med du tok den ut uansett, så hvordan var det egentlig?

må få deg 750 b-stolper også no da. ser litt mer sammenhengende ut da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ikke klissete ut nei. Tørker kanske fort denne lakken faktisk. Det ser omtrent helt originalt ut vil jeg påstå :D

Ikke dumt :D Har bare sett andre feila på det der med lakkering av interiør...... Men du vet tydeligvis hva du holder på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta ble jo veldig flott :D har du byttet dash, eller har du lakket den gamle bare? regner med du tok den ut uansett, så hvordan var det egentlig?

må få deg 750 b-stolper også no da. ser litt mer sammenhengende ut da :D

Byttet dash'n. Var endel arbeid, brukte vel ca 3 timer tilsammen tenker jeg. Mye skruing og en del lirking. Gikk ganske greit. Fulgte denne:

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/45351

Har sett på 750 b-stolper, men eneste jeg finner er til 300usd + mye i frakt :?

Får lete videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ikke klissete ut nei. Tørker kanske fort denne lakken faktisk. Det ser omtrent helt originalt ut vil jeg påstå :D

Ikke dumt :D Har bare sett andre feila på det der med lakkering av interiør...... Men du vet tydeligvis hva du holder på med :)

Tja.. Jeg har aldri gjort det før da. Har lest om andre som har hatt god erfaring med dette, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på det selv. Det er heldigvis ikke store flatene som skal lakkes, så det er sikkert ikke den store risikoen. Dash'n turte jeg ikke prøve meg på, derfor kjøpte jeg et brukt til en meget billig penge. På dash'n er det så mange sorte ventiler og sånn også, og det hadde vært håpløst å lakket sort.

Jeg har kjøpt nye og brukte høytalergriller i sort også til å ha i dørsidene der jeg har lakka/skal lakke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...