Skeie`s-528IA Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 N-Y-D-E-L-I-G-T!!!!! digge den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Jeg vil ha garasjen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Nydelig av gleder neg til å se den i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Takk Du kommer med e38'n i morgen du også ja? Så du hadde begynt med kat skifte på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Kommer ikke med e38n dessverre. Den er ikke presentabel nok nå føler jeg hehe. Glemte faktisk å kjøpe skilt også. Begynte katskifte ja, og de var litt slit den ene koblingen var sveiset og ikke skrudd slik den skal være. var gjort mye rart der. burde egentlig bare fått tak i ett brukt komplett anlegg, vært enklere det men nå vurderer biltema kat bare : ) Bestilte ny fanger og i dag så leppa ikke går når jeg må på eu : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Den bilen din er bare helt perfekt! Gleder meg til flere bilder fra treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 ble veldig fin lakken din hvordan har du gjort det med skiltet egentlig? var definitivt penest uten men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Takk for det Var et bra treff i går med mye biler og folk . Men fikk dessvere ikke tatt noe særlig bra bilder. Var så mye folk som stod forran bilene Er mye finere uten skilt ja Jeg kan godt legge ut bilder av hvordan jeg har gjort det med skiltet der forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Vet du hvor jeg kan finne koblingsskjema til telefonkretsen? Sikringa går om jeg setter i på den kretsen så har en kortslutning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 http://wds.spaghetticoder.org/en/e38/ http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp ... .svg?m=e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hva slags innpress er det på Alpinafelgene dine? Det er 20x9 og 20x10, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 9x20 ET25 forran og 10x20 ET32 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Oi, ET 32? Det var da voldsomt. Hvor mye spacer måtte du ha for å få det helt ut i hjulbuen? Mye klaring på innsiden av felgen med spacerene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Jeg har 15mm spacere forran, og det passer veldig bra i forhold til skjermkanten. Jeg har store dekk på forhjula også, noe som gjør at de tar borti innerskjermen ved fullt rattutslag. Bakhjula har 20mm spacere. Skulle hatt 25mm for å fått dekka helt ut til skjermkanten. Men kanten på baksjermene er tykkere enn forran, så da hadde det sikkert kommet til å subbet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå