HagenJR Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Har ivertfall diskanter i øvre del av alle 4 dørene jeg! Har ingen forsterker på de, men de har fungert overraskende bra. De hang også sånn hallveis med når jeg drev å konkurrerte i DB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Mener jeg har diskanter der ja, men husker ikke helt siden det er så lenge siden jeg har brukt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Har montert hattehylla nå, uten noen høytalere i ennå. Er bare å lette på høytalergrillene for å komme til å montere de senere. Kabler er strekt til området der cd-veksleren en gang var, der jeg mest sannsynlig kommer til å montere forsterkerne. Noen bilder tatt med iPhone (..og møkkete bakrute): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Nice. Custom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 dette passet virkelig bra,av. håper du har med bilen i morgen så jeg får titte litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Nice. Custom? På en måte, men alt er av originale deler dette passet virkelig bra,av. håper du har med bilen i morgen så jeg får titte litt Er så "heldig" å få tilbringe hele helgen på jobb, så bilen er med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Nesten så den skulle vært i beige farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Eller bytte til sort taktrekk og stolpedeksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Hattehylla forblir nok svart den Kansje det blir svart taktrekk etter hvert, men ikke med det første. Er så mange deler som må byttes for å få det til. Så må komme over et komplett brukt sett evt. Har montert nye leselykter i tre på c-stolpedekslene (takk til space-ace ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Lækkert! Wood is good. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Må ha treverk i en 7'er Venter også på sånne håndtak over dørene i tre og chrom. "Angstgriffe" stod det på tysk. Vet ikke hva en skal kalle det på norsk. Skrekkbøyle kansje Kommer vel i løpet av neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Fortsatt helt nydelig, 740AV. Detaljer gjør seg virkelig og skiller bilen ut fra mengden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Du gjør de rette modfikasjonene Kos med sånn standby-lys eller hva jeg skal kalle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Fikk disse i dag Ble montert med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Ellers tenkte jeg å fjerne angel-eyes'ene mine etter hvert. I samme slengen skal jeg renovere lykteglassene, bytte festebraketter til listene under lyktene og montere nye lyktespylere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå