Jørgen Lie Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Ble da bra det der? Hvordan sitter de mtp innpress da ?
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Det eneste som er riktig for denne bilen er Alpinahjulene..
740AV Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Ble da bra det der? Hvordan sitter de mtp innpress da ? Jo da, ble ikke så ille. Liker felgene. Innpresset passer veldig bra. Men det ser ganske teit ut med så lite gummi og lite senk Må opp en profilstørre eller kansje to skal det bli bra. Tenkte kansje å prøve med 235/35/20 og 275/30/20. Vi får se utover sommeren engang. Det eneste som er riktig for denne bilen er Alpinahjulene.. Helt enig. Alpinahjulene kommer jeg til å ha så lenge jeg har bilen
Robin L Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 ikke dumt. forandring fryder jo alltid : ) jørgen sine eller? trur de sitter bra om du går litt lavere på bilen (forran iaff) . evt mere dekk ja
APedersen Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Alpina hjulene er de rette hjula ja, disse hadde blitt mer rett om det var ulitt mer gummi
740AV Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 ikke dumt. forandring fryder jo alltid : ) jørgen sine eller? trur de sitter bra om du går litt lavere på bilen (forran iaff) . evt mere dekk ja Artig med litt forandring ja Kjøpte de av Jørgen. Synes den er bra lav allerede jeg Har 6cm mere nedjustering å gå på på demperne forran Det er ca så mye glipe mellom dekk og hjulbue også. Tenkte å prøve bare for morro Bak har jeg mye mere å gå på, men der trenger jeg ikke å justere så mye heller. Alpina hjulene er de rette hjula ja, disse hadde blitt mer rett om det var ulitt mer gummi Får se om jeg smekker på litt større dekk etterhvert
Robin L Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 fått gs katalogen, AV? meget flotte bilder av bilen din inni der. de på gs likte bilen din (med god grunn: ) )
740AV Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Fikk katalogen her tidligere i uka ja. Er fra GS-treffet for 2 år siden faktisk.
APedersen Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Moro å lese gjennom GS katalogen ja, bilen din tok seg godt ut der
740AV Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Da har jeg vært på hjulstillingskontroll med bilen. Har også bestilt time® på biltilsynet. Måtte ha dobbel time siden jeg skulle godkjenne både felger og senk Ellers holder jeg på med et lite prosjekt med Larzon felgene Har pusset bort krom'en på kantene, siden krombelegget har begynt å flasse av flere plasser, og så tenkte jeg å lakkere senter på felgene hvite. Blir andre dekorbolter også
740AV Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Prøvde med en felg nå ikveld. Ble ganske fornøyd med resultatet egentlig
Freakshow Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 kan nok bli tøft men tror neppe det blir like pent som med alpin felgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå