Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ble da bra det der? Hvordan sitter de mtp innpress da ? :)

Jo da, ble ikke så ille. Liker felgene. Innpresset passer veldig bra. Men det ser ganske teit ut med så lite gummi og lite senk :P

Må opp en profilstørre eller kansje to skal det bli bra. Tenkte kansje å prøve med 235/35/20 og 275/30/20. Vi får se utover sommeren engang.

Det eneste som er riktig for denne bilen er Alpinahjulene.. :)

Helt enig. Alpinahjulene kommer jeg til å ha så lenge jeg har bilen :wink:

Skrevet

ikke dumt. forandring fryder jo alltid : ) jørgen sine eller? trur de sitter bra om du går litt lavere på bilen (forran iaff) . evt mere dekk ja :)

Skrevet
ikke dumt. forandring fryder jo alltid : ) jørgen sine eller? trur de sitter bra om du går litt lavere på bilen (forran iaff) . evt mere dekk ja :)

Artig med litt forandring ja :D Kjøpte de av Jørgen.

Synes den er bra lav allerede jeg :lol: Har 6cm mere nedjustering å gå på på demperne forran Det er ca så mye glipe mellom dekk og hjulbue også. Tenkte å prøve bare for morro :P

Bak har jeg mye mere å gå på, men der trenger jeg ikke å justere så mye heller.

Alpina hjulene er de rette hjula ja, disse hadde blitt mer rett om det var ulitt mer gummi :)

Får se om jeg smekker på litt større dekk etterhvert :wink:

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg vært på hjulstillingskontroll med bilen. Har også bestilt time® på biltilsynet. Måtte ha dobbel time siden jeg skulle godkjenne både felger og senk :roll:

Ellers holder jeg på med et lite prosjekt med Larzon felgene :)

Har pusset bort krom'en på kantene, siden krombelegget har begynt å flasse av flere plasser, og så tenkte jeg å lakkere senter på felgene hvite. Blir andre dekorbolter også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...