740AV Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Vurderer Alpina felger til våren på min egen E38 i cosmossvart. Men, veiene i Trøndelag er skikkelig r*va med til dels elendig asfalt... Bruker M-parallels i 18" i dag (standard iom at dette er en ekte Sport utgave) og der er det jo fet gummi med 235/50 og 245/45 henholdsvis. Finnes disse Alpina felgene i 18/19 eller bare i 20 og opp? Utover M-sport understellet med standard kortere fjærer/dempere fra fabrikken er bilen umodifisert mtp høyde/senk. Liker for så vidt komforten jeg har i dag men synes Alpina felgene (i hvert fall på din bil!) ser bra ut. Vil anbefale deg å gå for 20" med gode dekk i original dim. Er ikke noe å si på komforten da iallefall. M-sport understellet er vel ikke så mye stivere enn originalt kan jeg tenke meg. Ellers så finnes det Alpina felger i alle dim. opp til 21" Er vel kansje 18" og 20" som er enklest å finne brukt. LydMekk reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Blir seriøst like forelska hver gang jeg er innom og ser bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Ligger 19" Alpina classic 2 på blocket.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hva slags bruksbil er det du har kjøpt deg da av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 E46 compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Sikkert en morsom bil det. Lav vekt og kort akselavstand Synes frontlyktene på de er litt snodig jeg. Med standard faceliftfront så hadde den jo vært helt knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Dette er uten tvil den peneste E38'n jeg har sett, og jeg sitter litt på gjerdet om jeg virkelig liker E38 eller ikke! Tror dog at jeg ble skubba ned fra gjerdet nå Sikkert en morsom bil det. Lav vekt og kort akselavstand Synes frontlyktene på de er litt snodig jeg. Med standard faceliftfront så hadde den jo vært helt knall Her tar du og ganske mange andre feil. Hvertfall E36 og E46 har samme akselavstand på samtlige modeller, inkludert compact modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Fronten er litt spesiell ja Men liker den egentlig bare bedre og bedre. Vil påstå det er en tilvenningssak Kjekk bil å kjøre. Fronten kan bli fin med de rette modifikasjonene (ikke m-sport ) Har laget egen tråd på bilen: http://bimmers.no/topic/770462-740avs-e46-compact/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Dette er uten tvil den peneste E38'n jeg har sett, og jeg sitter litt på gjerdet om jeg virkelig liker E38 eller ikke! Tror dog at jeg ble skubba ned fra gjerdet nå Her tar du og ganske mange andre feil. Hvertfall E36 og E46 har samme akselavstand på samtlige modeller, inkludert compact modellene. Stemmer vel det ja. Etter som jeg har hørt er det ikke store vektforskjellen heller. Takk for fin kommentar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Ligger 3-4 bilder til av den på "BMW 7 e38" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Er så nydelig denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Ligger 3-4 bilder til av den på "BMW 7 e38" Ligger faktisk 10 bilder av min der, og jeg har ikke sendt dem noen bilder. Fant dette bilde og tenkte med en gang på 740AV's bil; ( Si fra om jeg skal fjerne ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Bare bra noen holder tråden i live Artig bilde forresten. 7'ern står for tiden vinterlagret i garasjen. Gleder meg til våren og sommeren kommer Det blir lite med oppdateringer her fremover tror jeg. Tiden nå om dagen går for det meste med til andre kjøretøy, hus og hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Jobber du ikke? Har du ikke barn og kone? skjønner ikke åssen folk får tid til alt sånt...jeg har ikke orket å fylle spylervæske på merca engang...gått 3 dager nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå