Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

grunnen til at jeg syns at den skulle ligget mellom x3 og x5 i pris er akkurat pga at når noen vil ha seg en stor 4hjulstrekk så vil de fleste også ha god plass. jeg tror at da har kansje salget på x6 vert større hvis prisen hadde vert lavere enn X5. for da hadde den vert lettere og vurdere for folk. men det er MIN teori.

ÅNEI.. kan ikke sammenligne å prise denne imellom x3 og x5 med å prise 6 serien mellom 3 og 5 serien ;)

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
en X6 kan kun best brukes til å KJØRE BIL...

Javel, men ikke bedre enn man kan gjøre det i f.eks en E61. En X6 er derfor først og fremst en bil til å posere med... være størst i gaten... :x

Skrevet
en X6 kan kun best brukes til å KJØRE BIL...

Javel, men ikke bedre enn man kan gjøre det i f.eks en E61. En X6 er derfor først og fremst en bil til å posere med... være størst i gaten... :x

...og det var ikke E24 M635CSI ? :P

Eller de mange gromme 7'erne opp igjennom tidene?

Alt jeg sier er, lik eller hat bilen - karakter har den i alle fall.

Og den er ordentlig heftig å kaste rundt i sørkedalen i hastigheter man ikke bør gjengi her.

Skrevet
grunnen til at jeg syns at den skulle ligget mellom x3 og x5 i pris er akkurat pga at når noen vil ha seg en stor 4hjulstrekk så vil de fleste også ha god plass. jeg tror at da har kansje salget på x6 vert større hvis prisen hadde vert lavere enn X5. men det er MIN teori.

ÅNEI.. kan ikke sammenligne å prise denne imellom x3 og x5 med å prise 6 serien mellom 3 og 5 serien ;)

En X6 har faktisk betydelig mindre bagsjeplass og interiørplass enn en X5... og den kan ikke brukes på en fornuftig måte offroad selvom den har 4x4. Selvfølgelig koster en X6 mest mulig... det er hele poenget for BMW. Folk som liker slike biler er villige til å betale ekstra og dette vet BMW.

Skrevet

En Range Rover Sport Supercharged er også et råskinn av en bil,men du ser kun kjell kjekken og fruer fra frogner i dem..

Sånn er det jo alltid med de drøyeste dyre modellene,helt til de kommer på 2. og 3. hånds eie,og folk har råd til dem..

Skrevet

Prakteksempel er en X6 5.0i vi leverte i fjor,til en skikkelig rock n roll dame, hun bruker den bilen daglig til kjøring av unger,handling etc.. Når de trenger den mer praktiske bilen,kommer mannen hennes i E61 M5'en sin..

Jeg digger de folka der! :D

Skrevet

Og den er ordentlig heftig å kaste rundt i sørkedalen i hastigheter man ikke bør gjengi her.

Nei... en E24 M635CSi var for en periode state of the art innen luksuscoupe´er. Rent teknisk er E24 egentlig en E12/E28 og kjøredynamisk var den derfor på samme nivå. E24 ble dessverre litt redundant da Porsche 928 kom i 1978... som forøvrig også ble årets bil dette året (som den eneste sportsbilen noen sinne i COTY´s historie).

Skrevet

Husker første gang jeg så X6 i virkeligheten, jeg holdt på å miste haka ned i asfalten. Klarte ikke stoppe å stirre. Den er helt rå! Det er vanskelig å få fram på bilder, men når du står bak en X6 og ser den syke rumpa så blir man bare blown away. Er en 6-serie på steroider. Er godt mulig at bagasjerommet er ubrukelig, og at den er fryktelig dyr, men herregud så bøs den er. Skikkelig powercar. Jeg skal ha en slik en gang og jeg er helt sikker på at så fort jeg har skrevet under kjøpekontrakten så får jeg større tiss for maken til rå penisforlenger skal man lete lenger etter hos bmw :D

Skrevet

Nå har det seg jo sånn at 6 serien fyller en rolle hos bmw som en skikkelig GT, noe de ikke hadde før 6 serien kom. Bmw har laget 7 serien fordi luksus sedaner har ett stort marked og mange konkurenter.

Tenkt om bmw laget en 7 serie med dårligere plass og brukervennlighet enn en 5 serie. Slik er x6 opp mot x5. Men det selger jo uansett, av den grunn at det er en ny modell fra bmw... hehe

Men som du sier, man liker den eller misliker den. Den er sikkert morsom å kjøre, men det er alle bimmere...

Skrevet
Husker første gang jeg så X6 i virkeligheten, jeg holdt på å miste haka ned i asfalten. Klarte ikke stoppe å stirre. Den er helt rå! Det er vanskelig å få fram på bilder, men når du står bak en X6 og ser den syke rumpa så blir man bare blown away. Er en 6-serie på steroider. Er godt mulig at bagasjerommet er ubrukelig, og at den er fryktelig dyr, men herregud så bøs den er. Skikkelig powercar. Jeg skal ha en slik en gang og jeg er helt sikker på at så fort jeg har skrevet under kjøpekontrakten så får jeg større tiss for maken til rå penisforlenger skal man lete lenger etter hos bmw :D

Det eneste X6 har til felles med 6-serien er tallet "6". En X6 er ganske enkelt en X5 med et annet karosseri.

Skrevet
Husker første gang jeg så X6 i virkeligheten, jeg holdt på å miste haka ned i asfalten. Klarte ikke stoppe å stirre. Den er helt rå! Det er vanskelig å få fram på bilder, men når du står bak en X6 og ser den syke rumpa så blir man bare blown away. Er en 6-serie på steroider. Er godt mulig at bagasjerommet er ubrukelig, og at den er fryktelig dyr, men herregud så bøs den er. Skikkelig powercar.

Var i Bmw M-avdelingen's showrom i München forrige helg, der sto en topputstyrt x6 som representant for individual avdelingen til bmw. Selv så syns jeg rumpa er det svakeste på hele x6 designet, fronten ser mye bedre ut i mine øyne :) Men, er nok en kurant bil å leve med dag til dag, selvom det er en av de siste bilene jeg ville hatt ifra bmw's utvalg...

venter på M7 jeg :P det hadde vært skikkelig rått. hadde vært mye bedre enn en X5 compact.

Nå som de har laget x5m og x6m så kan de jo likesågodt lage m7 også. M biler trenger jo tydeligvis ikke å være "sportsbiler" lenger... :?

Skrevet

en X6 har ikke redusert passajerkomfort..

Men det er en bil for max 4 personer.

- å fortsette å kritisere denne bilens upraktiske sider er jo dødfødt. Den er laget for å være upraktisk. (så og si)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...