ovangs00 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Kommer han bare med en sånn vanlig vals som man får kjøpt for 4-5 lapper, eller har han noe proffere? For min del så er det i tilfelle bare aktuelt å brette opp kanten inni. Å flytte helle skjermen ut er ikke noe man gjør på en ny bil... Tror jeg legger dekkene på felg når jeg får dem, for så å prøve hvor mye det dreier seg om. Blir spennende :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Han bruker bare en sånn vanlig vals.. Ja, det blir spennende. Oppdater gjerne her med utfallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Kommer han bare med en sånn vanlig vals som man får kjøpt for 4-5 lapper, eller har han noe proffere? For min del så er det i tilfelle bare aktuelt å brette opp kanten inni. Å flytte helle skjermen ut er ikke noe man gjør på en ny bil...Tror jeg legger dekkene på felg når jeg får dem, for så å prøve hvor mye det dreier seg om. Blir spennende :S enig, gidder ikke å brette opp kantene på min heller. Vil tro at innerskjermer og slikt vil passe mye dårligere hvis man bretter opp og flytter på ting. Nei vi får vente på våren i spenning og teste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Nå er dekka kommet alt faktisk. Har lagt på bakdekka på felg nå, men der tok så lang tid at jeg ikke fikk tid til å avbalansere, eller ta framdekka. Vi var to stk som holdt på i 5 kvarter. Satser på å få gjort resten til fredag, og få lagt de på på lørdag for å se på resultatet - gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 du får teste ut om de subber og i tillegg legge ut noen bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Da har jeg fått på et par felger for prøvemontering. Tror det går akkurat bak dersom jeg ikke laster den for tungt bak.. Har jo ikke fått prøvd den enda - har jo begynt å snø igjen. Mangler forresten spacere foran, men det er bestilt hos bavaria. Det ble etter min mening veldig fint! Synes høyden ble perfekt bak, men litt høy foran. Skal ikke se bort fra at det blir en løsning på det når det blir litt varmere i været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 me like..... så veldig bra ut det der. Synes de felgene er sinnsykt fete, angrer nesten på at jeg valgte de jeg valgte når jeg ser dette resultatet. din hadde bare m-senk nå? synes vel egentlig at den så lav nok ut jeg da, men å si det er inne er vel omtrent som å be om offentlig gapestokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Dette ble fint Er forøvrig enig med trådstarter, i at den kunne vært litt lavere foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Er bare vanlig m-understell ja. Tror nok den må ned en cm eller to foran ja - vente til det blir mildere å været... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Syns de felgene tar seg ENDA bedre ut i virkeligheten, ser litt dypere ut da nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Perfekte felger - rent og pent design -2cm foran og en spoiler bak så er den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Felgene passa perfekt både i størrelse og form. 20-30mm ned foran så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Vel, da fant jeg ut at jeg likegodt kunne legge på sommerdekka permanent i og med at jeg ikke bruker bilen uansett. Så ble det en liten vask før bilen ble satt inn i garasjen igjen. Det er lett å vaske en bil med voks på Ser nå at jeg er godt fornøyd med felgene - synes de kler bilen godt, og jeg synes ikke det er nødvendig med 20" egentlig. Er også fornøyd med at det er litt mer voksne bremser bak enn det det var på 320d e92'en jeg hadde tilsvarende felger på sist. Venter forøvrig på 15mm spacere til å ha foran - det, sammen med litt senk kommer til å gjøre underverker Legger opp noen bilder. Fikk ren eksosen i påvente av supersprint montasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Blir det ikke litt mye med 15mm spacere foran? Felgene ser jo ikke så innsunkne ut. Hva er innpresset foran nå uten spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Det er visst det det skal være på e90 ettersom jeg forsto. Ikke 100% sikker på om jeg husker riktig, men mener det er 43 på framfelgene (det er hvertfall over 40). Hvis du ser på bilde 3 så ser du at de er veldig mye mer innsunkne enn bakfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå