Richie85 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hva heter frontfangern? som gir de to "spoilerne" er det org? Jeg svarer her jeg.. hehe, det er org. bmw aerodynamisk frontleppe.. Knall fin! Ikke så mange som har dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 ahh, denne likte jeg:D Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Hva heter frontfangern? som gir de to "spoilerne" er det org? Jeg svarer her jeg.. hehe, det er org. bmw aerodynamisk frontleppe.. Knall fin! Ikke så mange som har dette.. Har den selv skjønner du! derfor jeg lurte, har ikke sett så mye til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Hva heter frontfangern? som gir de to "spoilerne" er det org? Jeg svarer her jeg.. hehe, det er org. bmw aerodynamisk frontleppe.. Knall fin! Ikke så mange som har dette.. Har den selv skjønner du! derfor jeg lurte, har ikke sett så mye til den Hehe.. den gjør originalfangeren til E39 mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 tøff bil, men du skulle hatt kantfelger i samme størrelsen som du har på den på bildet.. da hadde den blitt skamlav og med tøft stuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 tøff bil, men du skulle hatt kantfelger i samme størrelsen som du har på den på bildet.. da hadde den blitt skamlav og med tøft stuk. Det er 16" vinterhjul som står på den nå. Sommerhjulene er rondell i 8,5x18 og 10x18. Ikke de mest spennende felgene, men kant har dem ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Flott bil! Men det tristeste jeg ser er BMW med grønne skilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Må si at jeg har sansen for e39. (Og generelt moderne biler) Airbaglampen lyste, jeg koblet til carsoft og fant ut at det var feil på airbag krets førerside. Siden det knirket i rattet, byttet jeg slepering. Deretter koblet jeg til diagnose, slettet feilmelding og airbaglyset forsvant. Jeg leste også av abs og fant ut at det var abs-giver venstre bak som var dårlig. (abs slår inn i tid og utid) Så leste jeg av girkassen som kunne fortelle meg at grunnen til at den går i nødprogram innimellom er pga feil signal på hjulhastiget (abs/dsc). Dermed kan jeg antagligvis løse resten av bilens feil ved å bytte en abs-giver. Jeg hadde forventet meg mye større utlegg enn dette da prøvekjørte bilen og bestemte meg for å ta sjansen. Til sammenligning, begynner e30en å jage hver gang den ikke er tilfreds. Deretter må man prøve seg fram med forskjellige komponenter fram til den funker igjen. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en evt powerbox? Jeg fikk beskjed av selger om at bilen var chippet, men han visste ikke hvor det var gjort eller hvordan. Jeg har forresten montert angeleyes på den, men pga nattjobbing har jeg ikke greid å få med stort mer enn fargen på bilde. Til Dr S. Jeg hadde valget mellom denne til 80 000 eller en med hvite skilter til 160 000. Da greide jeg å bite i meg at skiltene var grønne. Og jeg sitter framme i bilen likevel. Så langt har jeg gode erfaringer med varebil. Når folk ringer å maser om jeg kan være sjøfør, svarer jeg. "Nei desverre. Jeg har bare to seter." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Hva skal du med bakseter enda da, er jo knapt et år til du kan sette inn seter uten å betale avgifter.. hadde greid å vente til da Ang chipping, mener jeg å ha hørt fra han som kjøpte bilen at det ble lagt inn ny software i motorstyreenheten og at dette var "verdiene" fra E65 730d på det tidspunktet.. altså 218/500 - vil ikke bekrefte dette, men var dette jeg fikk opplyst da han ringte og fortalte at kraftproblemene var løst.. Nydelig bil dette, skulle gjerne kjøpt den av deg og hatt den til jobbkjøringen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Da fikk jeg endelig anledning til å ta bilde av angeleyes i dagslys. Desverre kjørte jeg istykker frontleppa i høy snø i samme slengen. Hvilket lim er best til å lime bmw-plasten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Rett og slett en fantastisk skute. Støtter helt klart valget med grønne skilter. Stoooor fordel å slippe "kan jeg sitte på jeg ogsåååååååååååå?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Lurer også på det samme ang. liming av plasten. Dama klarte å dele min Aero spoiler i 2 på en fortauskant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Fikk bytta litt slitne emblemer idag. Før. Etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Fint å se at bilen har fått seg en bra eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Pen tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå