Gå til innhold

Produksjonsverdige BMW-Konsepter!

Leadfoot
 Share

Anbefalte innlegg

Som tittelen foreslår: del BMW-konsepter som har blitt bygget eller designet, som dere mener fortjener å (ha) bli(tt) satt i produksjon!

Selv synes jeg ItalDesign hadde flere gode forslag på 90-tallet. Kanskje litt foreldet nå, men når jeg ser tilbake skulle jeg virkelig ønske at disse ble produsert.

ItalDesign BMW Nazca C2:

lhgmqf2lpa0v777c73ue.jpg

sxn25yyp017mcw0ao7jl.jpg

zj3j0tb9q5g5o9qkfeec.jpg

jsyk4vtqzcur8a3yhfw5.jpg

6armxaiw6myyhw6s1ung.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og så var det denne da! Elsker denne bilen, har alltid gjort det!

ItalDesign BMW Columbus! Skikkelig VIP-slede, med BMW V12 under sjåføren... Drøm! Tenk å se presidenter og diktatorer eskortert rundt i slike, i stedet for dagens kjedelige armerte sedaner! 6 meter lang, 2.2 meter bred, firehjulstrekk, firehjulsstyring, 3 seter "oppe", 4 seter "nede". Felgene er forøvrig 20-tommere, bare for å illustrere hvor stor bilen virkelig er.

nh5dvxd5hrtdatl9a3u5.jpg

6yimcjk8zqmo1awr5bcg.jpg

luvl4x0cd1qqgipio9yy.jpg

09fap95l1x8hal0ciz6j.jpg

Alle bildene jeg har lagt inn i denne tråden er forøvrig tatt fra www.autowp.ru , denne siden har utrolig masse bilder av div biler, den anbefales! Det står på russisk, men er fortsatt mulig å navigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tittelen foreslår: del BMW-konsepter som har blitt bygget eller designet, som dere mener fortjener å (ha) bli(tt) satt i produksjon!

Selv synes jeg ItalDesign hadde flere gode forslag på 90-tallet. Kanskje litt foreldet nå, men når jeg ser tilbake skulle jeg virkelig ønske at disse ble produsert.

ItalDesign BMW Nazca C2:

lhgmqf2lpa0v777c73ue.jpg

sxn25yyp017mcw0ao7jl.jpg

Minner meg veldig om Need For Speed 2, Special Edition fra "gammle dager" :lol: Faktisk ikke såååå ille å se på da? Finnes de som er værre synes jeg alle fall.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItalDesign BMW Nazca C2:

lhgmqf2lpa0v777c73ue.jpg

sxn25yyp017mcw0ao7jl.jpg

Minner meg veldig om Need For Speed 2, Special Edition fra "gammle dager" :lol: Faktisk ikke såååå ille å se på da? Finnes de som er værre synes jeg alle fall.:)

Blir ikke helt klok på den "cockpit" løsningen jeg... Tøft på en måte, men..... ja, se selv

hiawbc2govihp9yrtw90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...