Leadfoot Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Som tittelen foreslår: del BMW-konsepter som har blitt bygget eller designet, som dere mener fortjener å (ha) bli(tt) satt i produksjon! Selv synes jeg ItalDesign hadde flere gode forslag på 90-tallet. Kanskje litt foreldet nå, men når jeg ser tilbake skulle jeg virkelig ønske at disse ble produsert. ItalDesign BMW Nazca C2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Kanskje enda mer attraktiv: ItalDesign BMW Nazca M12!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Og så var det denne da! Elsker denne bilen, har alltid gjort det! ItalDesign BMW Columbus! Skikkelig VIP-slede, med BMW V12 under sjåføren... Drøm! Tenk å se presidenter og diktatorer eskortert rundt i slike, i stedet for dagens kjedelige armerte sedaner! 6 meter lang, 2.2 meter bred, firehjulstrekk, firehjulsstyring, 3 seter "oppe", 4 seter "nede". Felgene er forøvrig 20-tommere, bare for å illustrere hvor stor bilen virkelig er. Alle bildene jeg har lagt inn i denne tråden er forøvrig tatt fra www.autowp.ru , denne siden har utrolig masse bilder av div biler, den anbefales! Det står på russisk, men er fortsatt mulig å navigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 BMW M8 skulle det ha blitt no av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 M1 Homage CS 767i Tii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Litt av en motor... V16. 6651 cm3, 408 HK ved 5200 rpm og 625 Nm ved 3900 rpm. http://www.zorro.milk-maid.de/scans/e32_v16.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Som tittelen foreslår: del BMW-konsepter som har blitt bygget eller designet, som dere mener fortjener å (ha) bli(tt) satt i produksjon! Selv synes jeg ItalDesign hadde flere gode forslag på 90-tallet. Kanskje litt foreldet nå, men når jeg ser tilbake skulle jeg virkelig ønske at disse ble produsert. ItalDesign BMW Nazca C2: Minner meg veldig om Need For Speed 2, Special Edition fra "gammle dager" Faktisk ikke såååå ille å se på da? Finnes de som er værre synes jeg alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Som tittelen foreslår: del BMW-konsepter som har blitt bygget eller designet, som dere mener fortjener å (ha) bli(tt) satt i produksjon! Selv synes jeg ItalDesign hadde flere gode forslag på 90-tallet. Kanskje litt foreldet nå, men når jeg ser tilbake skulle jeg virkelig ønske at disse ble produsert. ItalDesign BMW Nazca C2: Minner meg veldig om Need For Speed 2, Special Edition fra "gammle dager" Faktisk ikke såååå ille å se på da? Finnes de som er værre synes jeg alle fall. Blir ikke helt klok på den "cockpit" løsningen jeg... Tøft på en måte, men..... ja, se selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Både Concept CS og M1 Hommage er to biler som virkelig skulle vært i produksjon. Synd CS-prosjektet ble kansellert. Hva gjelder M1 Hommage og tii, så har BMW bekreftet at en lettvekts 1'er alà tii og M1 kommer om få år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 E34 M5 cab og E39M5 Touring har de jo konsept biler av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Tii Denne er jo nydelig. Skulle hvert produsert flere av denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Jeg syns denne er knallrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 E30 M3 2 dørs Touring er jo noe spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Så må vi jo ikke glemme E34 M5 CAB Kunne tenkt meg en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 mye tøft her faktisk, synd de ikke ble produsert, så kommer sånne mega-heselige biler som x6, m6 og liknende i stedet.. flaut for BMW's rykte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå