milhouse Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Etter nyheten om at det kommer en z4 35is så kommer nå også nyheten om z4 gt3 dvs med v8 m3 motor i seg....Den flytter seg sikkert helt ok med 480hk. http://bmw-motorsport.com/ms/en/races/customer_racing/car/z4_gt3.html http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=332955
awt Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Stilig. Allerede ført opp på ønskelisten til torsdag.
S.Arnesen Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Aha.. Nå skjønte jeg litt mer av hva bmw's representant pratet om for noen uker siden Høres ut som en morsom bil, men hvordan er vekten på den v8'n?
Hansh Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Tror jeg og må sette den på min ønskeliste til torsdag og håpe at nissefar synes jeg har vært snill i 2009!
D.C.V Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Dette blir rått kanskje den kan ta opp kampen mot porsches gt serie
Wacman Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Mmmh! Snadder! Det som fremdeles overrasker meg,er at de publiserer bilder av den bilen med taket oppe. Med en gang det taket faller,finner man noe av det peneste industridesignet på akk så mange år Den bilen er nydelig -med taket nede-
Leadfoot Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Blir ikke dette kun en banebil? Jeg synes å kunne tyde det ut i fra hvordan pressemeldingen er ordlagt. Men tipper (og håper) det kommer til å komme en M-versjon av bilen også.
Deep Dish Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Blir ikke dette kun en banebil? Jeg synes å kunne tyde det ut i fra hvordan pressemeldingen er ordlagt. Men tipper (og håper) det kommer til å komme en M-versjon av bilen også. Hvis du klikker på den nederste linken som Milhouse postet, så vil du kunne lese dette: ''As part of its customer racing programme, BMW Motorsport is offering private teams another attractive car from 2010: the BMW Z4 GT3. This sports car is an impressive addition to the BMW product range and offers drivers and teams the opportunity to compete in international and national championships in accordance with GT3 regulations – such as the FIA GT3 European Championship, International GT Open and the ADAC GT Masters – as well as in 24-hour endurance races. The BMW Z4 GT3 is powered by a four-litre, eight-cylinder engine producing approximately 480 bhp. When it comes to electronics, the private teams can look forward to innovative BMW solutions, which have proven themselves in the BMW M3 GT2: the engine is controlled by the modern ECU 408, while the Power400 control unit is responsible for operating all actuators. The transmission takes place via a sequential, six-speed gearbox. The scope of delivery also includes rims with locking and safety clips, as well as racing ABS and optional air conditioning. The BMW Z4 GT3 in its racing version is available from the second quarter of 2010 at an estimated price of 298,000 Euro (plus VAT). If interested, please send an email to Z4GT3@bmw-motorsport.com or send a fax to +49 89 382 208 55. Tror i midlertidig at denne ikke vil bli ett vanlig syn i Norge. Med en pris på 4-5 millioner kroner, så tror jeg at vi må skru på Eurosport for å se denne bilen...
CS Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Kult. Må si at denne og M3 gts er mine drømme biler nå
milhouse Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Mmmh! Snadder!Det som fremdeles overrasker meg,er at de publiserer bilder av den bilen med taket oppe. Med en gang det taket faller,finner man noe av det peneste industridesignet på akk så mange år Den bilen er nydelig -med taket nede- Er du svimmel??? Bilen er jo mye finere med taket på. Dette får vi krangle om i lunsjen.
316 Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Tror jeg må være med i diskusjonen også, for jeg synes verken bilen var spesielt fin med taket oppe eller nede.
Wacman Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Nei,absolutt ikke Men smak og behag,ville heller hatt en Z4
[space] Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 En del "artige" folk på zpost, som ikke helt skjønner forskjellen på racingbiler og gatebiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå