Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Penger, Pizzabrett, ALEXANDER halskjede, deodorant, Pondus kalender og oljemaling, samt pensler og lerret. Akkurat det jeg ønska meg, så det kunne jo ikke bli bedre. Og E39'n kom hjem som en gave og. Det var kos ;)

Skrevet
17543_265497671112_680251112_4911136_2030545_n.jpg

Denne fikk jeg også... haha, lang historie. :)

Jeg slenger meg på denne.. Fritzl med hjerte.. Dette må være en bra historie, syk syk gave

Haha, regnte med at Herr Fritzl fanget oppmerksomheten her. Skal prøve å holde det kortfattet :D

Det har seg slik at jeg har kjøpt et hus hvor gjesterommet er i kjelleren. Relativt stort og romslig gjesterom, men trappa ned og døra inn er relativt smal og og trappa er bratt. Så det hele startet med at jeg kalte gjesterommet for Frtizlkjelleren til noen venner :)

I sommer så fikk jeg besøk av to jenter ifra Bodø avdelingen på jobb som skulle være her for å se Bodø-Start samt nyte litt ekte sommer.

De fikk bo i denne kjelleren og fikk vite navnet jeg hadde gitt rommet. I ekte nordnorsk humor så fikk jeg en stor konvolutt i posten hvor dette bildet var rammet inn og pakket i julepapir. Som ble åpnet på julaften.

Ble noe satt ut før jeg brøt ut i latter. Dette var jo tross alt hjemme hos mor og resten av familien (mamma er i tillegg tysk) haha.

Fått streng beskjed av Bodø at denne må henge i Fritzlkjelleren eller på døra inn der. Hehe. :lol:

Skrevet

fikk det jeg ønska meg egentlig :) scala rider Q2 intercom, sånn bluetooth sak man har inne i motorsykkelhjelmen. Armbånd i sølv og gavekort fra dama, noen skåler til leilighet, boksere, t-skjorter, lommelerke og noe penger. Storfornøyd!

Skrevet

Tja, lite under juletreet til meg (i år også). Ønsker meg egentlig ikke så mye.

I år fikk jeg skjal og sokker av svigermor, og egenprodusert duk av eldstemann (7 år).

Av meg selv fikk jeg denne (helt lik bortsett fra at jeg har bestilt med chromeline),

sport_01.jpg

som hentes hos Stenshagen Bil i slutten av januar.

Skrevet

endte opp med billett til en 2 ukers snowboard tur i alpene, gavekort på g-sport, en genser, sølvskje i en serie bestemor gir meg hvert år og en pose meg nidar favoritt sjokolade :)

men viktigste var jo familiekosen med middag osv :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...