Gjest Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Har begynt tidenes ryddesjau og har solgt vekk mange av bilene mine. Har lenge drømt om E60 M5, men føler det blir LITT for dyrt da de ligger på rundt 1 million brukt i skrivende stund. Derimot er 545 et fint alternativ, den fåes med manuellgir og en grom V8 på 333hk. Noen som har prøvd en slik bil eller vet noe mer om den? Ligger vel en til salgs på finn til 599.000 - selv har jeg tenkt å importere en.. sparer litt på det og jeg får velge "den rette". Håper på at noen kan gi meg mer utfyllende info om 545i E60:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 to ord. 535d.chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 to ord.535d.chip. Og se ut som hvilken som helst eldre herremann i byens "penere" strøk. Nei fysj. 535d er det nok av. At en slik kan gå bra sier jeg ikke imot på men; Just say no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 to ord.535d.chip. Må si meg enig der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg har selv prøvd 535d og det er en grom bil uten tvil! Nå spurte jeg om 545i så jeg vil gjerne ha innspill på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 kan du gi oss noen innspill på hvorfor du ikke vil ha 535d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 diesel er mye tøffere og som en bonus går de billigere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Diesel er da vitterlig ikke tøffere enn bensin. Trådstarter spurte om 545i, ikke 535d. Lykke til med bilkjøp dog! Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 kan du gi oss noen innspill på hvorfor du ikke vil ha 535d? Kan dere ikke bare glemme 535D! Er det så forbanna vanskelig å forstå at den er ikke nærheten av en 545i med manuell? det er nok ikke dumt å importere en nei, kan bli vanskelig å finne en perfekt her hjemme. Den som ligger på Finn nå har en forferdelig M5 stylig, det blir for teit selv om det er en 545. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 kan du gi oss noen innspill på hvorfor du ikke vil ha 535d? Kan dere ikke bare glemme 535D! Er det så forbanna vanskelig å forstå at den er ikke nærheten av en 545i med manuell? det er nok ikke dumt å importere en nei, kan bli vanskelig å finne en perfekt her hjemme. Den som ligger på Finn nå har en forferdelig M5 stylig, det blir for teit selv om det er en 545. unnskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Har begynt tidenes ryddesjau og har solgt vekk mange av bilene mine. Har lenge drømt om E60 M5, men føler det blir LITT for dyrt da de ligger på rundt 1 million brukt i skrivende stund. Derimot er 545 et fint alternativ, den fåes med manuellgir og en grom V8 på 333hk. Noen som har prøvd en slik bil eller vet noe mer om den? Ligger vel en til salgs på finn til 599.000 - selv har jeg tenkt å importere en.. sparer litt på det og jeg får velge "den rette".Håper på at noen kan gi meg mer utfyllende info om 545i E60:) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=124798& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Skjønner ikke at dere drar fram 535d engang når trådstarter ser på 545! Vakker V8 klang, med ett saftig drag HELE veien istedet for den jævla kakkelovnen som går på råolje og soter! 545n er på toppen av det hele 0,7sek raskere 0-100. Kan forøvrig nevne at den bilen Deep Dish linker til er veldig fin in real life også! Kjøpte min 08`E92 320 hos han, og tittet litt på E61'n da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Har ikke kjørt 545 men 550 med manuell , var meget imponert over denne ,tror nok det er en bil som vil være et greit alternativ i forhold til hvor mye mere penger du må legge på for en M5. USA import er vel ikke aktuelt på en slik modell ? ,ser det er ganske mange for salg der borte ,priser fra ca 25000$ og oppover for 07-08 modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Spør på amerikanske fora og BMWCCN. Ikke mange som har kjørt en sånn bil her i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Jeg har hatt E39 540 med manuell og jeg har hatt E39 M5 med manuell. E60 M5 blir litt mye å bruke på en bil og da er 545i et glimrende alternativ... Og lyden er jo halve opplevelsen.. V8`ern lager jo himmelsk musikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå