Endre Hånde Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Bur blir det ikke, men bøttestoler ja etterhvert. Nå røyk akkurat budsjettet på enda et sett med felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polkagrislaila Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Fått på gul laminex nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Nei, jeg fikk ikke rullen før idag, så den blir nok ikke montert før i helgen om tiden strekker til. Kom så langt idag: Listene er tatt av for rengjøring bak der, samt få tilbake fargen fullstendig. Så blir det film. Har også sandblåst nedre del av bakluka og satt inn dette med ferromax idag. Hadde en liten antydning til rustrose i falsen..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Har forresten en UUC vinge som vurderes solgt for bud over 500.- Tror jeg dropper å montere denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Pen bil! Vil ha sånn sjæææææl :'( gleder meg til bilde med lamin-x filmen på =) Og er den UUC vingen brukt? eller isåfall noe ødelagt? Syns den ble pen med felgene , men jeg selv syns ikke gull er det fineste til rødt da sånn egentlig :$ Hadde vært finere med bare sølv, tror du ikke det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Smak og behag. Hadde jeg likt sølv bedre, så hadde jeg kjøpt det. Vingen er hel og grei den. Kun prøvemontert av han jeg kjøpte den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Rette felgane! Gule lykter nå så er du i mål;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Kanonflott bil Endre. Raudt er rette fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Faktisk meget pent med gull og rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Kjempeflotte felger! Tøft med rødt og gull sammen, tror kanskje de hadde kledd min ganske greit også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 ble ikke noe film i helgen heller, da jeg bestemte meg for å kjøpe nye glass først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ble kjempe bra med de felgene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Takk. Synes selv det ble ganske bra selv om bilen nå mister noe av sin diskre fremtoning. Disse er jo da til dagligbruk/utstilling, mens OZ Ultraleggera i 17" med R dekk blir banehjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå