Alpejohn Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Hei, Sitter og kikker på alle E39 jeg kommer over. Og da har jeg oppdaget en knapp som jeg ikke finner ut hva er til. Sitter vedsiden av knappen man bytter mellom speila når dem skal justeres. Et bilde: Og så lurer jeg på hva dette symbolet på lys knappen er til, som er til venstre for 0? Takker for svar
Kjennern Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Det første du lurte på er automatisk innfelling av speil hvertfall.
Alpejohn Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Det første du lurte på er automatisk innfelling av speil hvertfall. Jaha, takker for den
Alpejohn Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 er vel tåkelys bak den andre. ? Tåkelysa bak sitter jo på høyre siden av speedometeret, på knappen for grøftelys? Står en A på dette symbolet.. Fant et nærbilde men finner det ikke igjen
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Automatic headlamp control* When the switch is set to this position the system automatically activates and cancels the low beams in response to changes in ambient light (in tunnels, at dusk, etc.) as well as rain and snow.
Alpejohn Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Automatic headlamp control*When the switch is set to this position the system automatically activates and cancels the low beams in response to changes in ambient light (in tunnels, at dusk, etc.) as well as rain and snow. Takker! Tenkte det var noe i den dur ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå