Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 er jo fra 20 til 25 minus grader her for tiden. det jeg lurer på er om basserne kan ta skade av og bli spillt med. når det er så kaldt kan de jo være harde og stive av kulden. hviss de da begynner å bevege seg mye. kan de da sprekke eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Største problemet er limet som kan løsne når det blir så kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Men som regel er dette null problemer overhodet. Tror jeg aldri har hørt om et slikt tilfelle hvor kulden har skylden for ødelagte elementer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Det låter utrolig skarp i anlegget mitt om det blir spilt mens bilen er kald! Har ingen sub dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Mitt spiller skikkelig dårlig når det er kaldt. Spiller ikke bra ellers heller, men bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 mitt spiller langt bedre når det er kaldt, hvorfor er jeg usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 mitt spiller langt bedre når det er kaldt, hvorfor er jeg usikker påDa hadde jeg f.eks villet skrudd ned bassen et par hakk, for det skal ikke låte bedre i 20 minus.. Og bassen er den membranen som beveger seg mest, og derved mister mest efektivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanL Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 kunne det hvert en ide og spillt litt lavere når det e så kaldt ute? og kanskje vente med å skru opp til bilen e begynt å bli litt varm? Eller e eg helt på bærtur no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 mitt spiller langt bedre når det er kaldt, hvorfor er jeg usikker på Det er godt mulig at forsterkerne dine er litt ueffektive og blir fort varme. So når det er kaldt blir dei ikkje so varme og yter meir, derved betre lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Mitt spilller ikke Fikk plutselig problemet. Når eg starter (Setter tenninga på) komme lyse bak på forsterkeren, men så forsvinner det, når spilleren begynner å spille likosm. (Da forsvinenr lyset og forsterkeren er av, kun høytalerene framme som spiller, for dei er ikkje kobla via forsterkeren i bagasjerommet) Er en Alpine V.serie - 4.kanals forsterker, noen opplevd noe lignende ?? Eller en Tanke på hva problemet kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Men som regel er dette null problemer overhodet. Tror jeg aldri har hørt om et slikt tilfelle hvor kulden har skylden for ødelagte elementer Skjedd to ganger med meg. Macrom Extreme 6. De frøys fast også noen ganger. Så når det varf minusgrader var anlegget av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Mitt spilller ikke Fikk plutselig problemet. Når eg starter (Setter tenninga på) komme lyse bak på forsterkeren, men så forsvinner det, når spilleren begynner å spille likosm. (Da forsvinenr lyset og forsterkeren er av, kun høytalerene framme som spiller, for dei er ikkje kobla via forsterkeren i bagasjerommet) Er en Alpine V.serie - 4.kanals forsterker, noen opplevd noe lignende ?? Eller en Tanke på hva problemet kan være ? sliter med akuratt det samma :\ mistenker at jeg har for dårlig batteri eller noe, siden det skjedde når det var kaldt og etter og ha kjørt en stund så skrur subben seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muhle Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 når det e kaldt ut e det ikke nå problem å spill musikk men la høytaler/subb spilles en stund så spolen får varmet seg litt så er det ikke noe problem, om du har spilt det sjikelig varmt og stopper bilen og lar det bli kaldt kan det optstå kondens inne i høytaleren og derme ødelegge elementet om det blir skrud opp for fort neste gang du bruker anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Jeg har merket at det tar litt tid før det blir full effekt fra basshøytaleren, muligens høytalerne også, men det reagerer jeg ikke sånn på. Jeg pleier alltid å la anlegget spille litt før jeg belaster det så mye som jeg vanligvis gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå