///Naitsirk Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 M5 speil og BBS felger til våren nå så er detta grom børse klar for bruk og stell! Planer for eksos? 4 rør? Nei nei nei nei...La den være som den er!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 M5 speil og BBS felger til våren nå så er detta grom børse klar for bruk og stell! Planer for eksos? 4 rør? Nei nei nei nei...La den være som den er!! hehe hehe aner jeg litt sjalusi her? Må jo si at sleden din er ganske så gjennomført feit den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Traff nok spikern der jah hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Takker! JTS77: Ledningsbåndet er kjøpt på Ebay. mandresen: Veldig grei jobb å sette i plasmaskivene, slipper å ta av viserene. ///Naitsirk: Ser man det ja, tøff sak din også. Ja er vel fare for at noen blir "like" når det er en trillion av de rundtom.. Ellers er opptil flere sett hjul bestilt for lengst, venter i spenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Ja, det må jeg si!!! Denne var meget pen! Har ikke kikket skikkelig etter, men har den PDC originalt? Og jeg har et lite tips; koster deg ca. 170 kr, men er en "10 000 kr" oppgradering spør du meg: Nye skilt! Og. evt. skiltholder fra Brages / Bimmers etc.. Gir bilen et mye nyere inntrykk. Er vel blandede følelser for Norske flagg skiltene, men jeg mener det ser bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Takktakk. Jepp, har en plan i alt. Nye skilt kommer med engang jeg får vognkortet mitt i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Litt update: Var på Biltilsynet og fikk coiloverene i vognkortet på fredag. Greit å godkjenne litt og av og til også.. Et lite lydklipp av 8eren: Fjerna alt krom på hele bilen. Her har jeg foliert kromlistene rundt vinduene: Fått på svarte M5-lister: Fikk på en finslig eksostut: Semska gir og håndbrekkmansjetter med M-sømmer: Også til slutt en Pioneer AVIC-X710BT dobbeldin-spiller m/navi, bluetooth, ipod osv. Brukte Janus Design sin ramme for og få felt den skikkelig inn, litt mask som bla. å sage et stort stykke av varmeapparatet for å få den langt nok inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Tøff bil med riktig motor.. Hvor kjøpte du folien og hva betalte du? Var det stor jobb å demontere listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Her var det gjort utrolig mye riktig! Få på M5-speil og noen skikkelige felger så er du der Gratulerer med utrolig grom 5er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Takker.. Folien er kjøpt på Ebay. Ser akkurat ut som en rull med svart elektrikerteip, men er 32mm bred og er skikkelig vinyl. Veldig lett og legge på, selv i bøyene. Folierte og beskar mens listene stod på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Ikke store updaten siden sist menmen.. Nye skilt, og ny M5-spoiler som var i 1 del denne gang. Xenonkit i grøftelys Stått å klurt og herja i 4 kvelder før jeg fikk til å hacke spilleren for å legge inn europeiske kart (US-spiller), kom til slutt inn på Windows CE'en i den, og fikk bytta ut kartfilene, pluss et par systemfiler. Litt lei av å koble iPhonen i hanskerommet hver gang jeg skulle hørre på musikk, så da måtte bilen få seg en iPod Nano 16GB Ellers har jeg finjustert litt klaringer på fangerene, bytta ut alt av bremser og litt sånt i det siste. Utenom så er det vel litt mer knask på vei i posten som dukker opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Nydelig E39! Med rett motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Tror den gamle eieren hadde hengt seg hvis han hadde sett hvor fet denne hadde blitt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Takker. Hehe, ja hvorfor ha den drittkjedelig når den har stort potensiale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 svart tak! svart tak...! =) Flott bmw! hvit og sort er skikkelig bra sammen. Få deg noen 19" kant felger også så blir det prikken over i'n ! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå