stizzen Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Lekkert! Hvor kjøpte du lyktene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Blir bare råere og råere 535'n din for hver gang jeg er innom Snart ferdi med mods du nå regner jeg med, begynner å se meget strøkent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Takker. Ja nærmer seg noe nå. Lyktene er kjøpt på Ebay seff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Du er vel ikke lysten på å selge de gamle sota lykteglassene dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Utrolig gjennomført bil! Cred til deg Link til hvor du kjøpte den cf folien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Mikael-B: Selger bare lyktene komplett i tilfelle. The StigMeister: Gå på Ebay og søk på 3M DI-NOC, får ark med sånt i forskjellig størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Nå nærmer det seg noe: Nylakka tak i blank svart, pluss svarte M5-speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Fantastisk.. Helt enormt.. Neste steg bør være originale Hella facelift lys foran/bak. Koster ikke all verden hos Koed (4000kr for front + 2500kr for bak)., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Fantastisk.. Helt enormt.. Neste steg bør være originale Hella facelift lys foran/bak. Koster ikke all verden hos Koed (4000kr for front + 2500kr for bak)., Takkar. Nei, Hella sine gjør ikke den store forskjellen, så det er ikke vits. (Min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Perfekt resultat! Noe av det råeste og mest cleane jeg har sett av E39 noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Utrolig pen denne bilen din og tror det må være den råeste V8`r lyden jeg noensinne har hørt Prøve den på Rudskogen? Den girbelgen i alcatara. Hvor fikk du tak i den? Finner den ikke på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 åååååh, finaste e39 je har sett!! Så perfekt som det kan gjøres! Helt etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Kort spørsmål, har du noe link til hvor du skaffet kn-filter? Ev. mål og pris.. Spekulerer på det til 535 min å ser du Ser jo veldig ryddig ut på din med det kittet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Strøkent med svart tak.... fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Ja den skal prøves litt på bane i sommer. Bl.a. Nürbürgring i pinsen. Noe gøy som skjer på Rudskogen? Gir og håndbrekkmansjetter: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E30- ... ccessories K&N kit: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-97-98 ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå