S.Arnesen Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Har du sett at jeg er 170 cm høy eller? Kommer ikke midt oppå taket da. Hvordan vasker eller polerer du taket på bilen din da? Er en mini så høy altså? Jeg med mine 172 klarer fint å polere taket på e46'n....
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Har du sett at jeg er 170 cm høy eller? Kommer ikke midt oppå taket da. Hvordan vasker eller polerer du taket på bilen din da? Tror kanskje han driter i å polere det han ikke ser selv, men vil anta at undersiden av bila er rimelig strøken?
Dr_S Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Hvis man ikke ser taket på bilen sin, er det på tide å senke bilen
flobben Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Har du sett at jeg er 170 cm høy eller? Kommer ikke midt oppå taket da. Hvordan vasker eller polerer du taket på bilen din da? Tror kanskje han driter i å polere det han ikke ser selv, men vil anta at undersiden av bila er rimelig strøken? såvidt jeg leste i et annet tidligere innlegg fra 316 så hadde han stige på take på bilen, og han jobber med jernbaneskinner.
Tom K Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Har du sett at jeg er 170 cm høy eller? Kommer ikke midt oppå taket da.Dessuten har det vært 30 minus over lengre tid der jeg har kjørt bil, er snakk om ISLAG på taket. Ofrer ikke glasstaket mitt for å måke det vekk. Paragrafen du ryker på her er lastsikring, løs snø på taket er å annse som usikret last, det vet jeg nemlig veldig godt
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Har du sett at jeg er 170 cm høy eller? Kommer ikke midt oppå taket da.Dessuten har det vært 30 minus over lengre tid der jeg har kjørt bil, er snakk om ISLAG på taket. Ofrer ikke glasstaket mitt for å måke det vekk. Paragrafen du ryker på her er lastsikring, løs snø på taket er å annse som usikret last, det vet jeg nemlig veldig godt Hvis du er så "lav" at du ikke kan se snø og is på tak, burde man kanskje vært fritatt for straffeskyld osv?
Ivanrogov Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Hvorfor i heletatt kjøre med nedsnødd bil da? Snøfri blank bil tar ikke lang tid
S.Arnesen Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Hvorfor i heletatt kjøre med nedsnødd bil da? Snøfri blank bil tar ikke lang tid Hvordan får du til det da?
Tom K Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Min Jeep Grand Cherokee har kupevarmer, finnes ikke en snøflekk på hele bilen
flobben Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Min Jeep Grand Cherokee har kupevarmer, finnes ikke en snøflekk på hele bilen der sa du noe, hadde det på gamle bilen og savner det veldig på Bimmeren, så fint du nenvte det slik at jeg kunne purre opp kompisen min på spørsmålet om hva det koster å etter montere noe slikt.
S.Arnesen Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Min Jeep Grand Cherokee har kupevarmer, finnes ikke en snøflekk på hele bilen jaha, jeg har også kupe varmer, men bilen blir fortsatt nediset. Vinduene er jo isfri da, det er digg...
Torek Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Veien til skola fra hybelen var riktig nok bare en liten sidevei på 3-400m og jeg kjørte bil med nesten halve kroppen ut av ruta for "speide" meg fram.. Hahaha! Det husker jeg Øyvind eller Robert fortalte meg!
Hansh Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Tror dette må være den tråden på bimmers med mest gjennomgående fornuftig holdning! Har i det siste opplevd et par ganger at jeg har fått is på rutene under kjøring før bilen har blitt varm. Ikke gøy, men har vært rask til å stoppe og skrape! Bare ikke ta bilder av meg og legg ut her til spott og spe for dette!
Dr_S Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Observerte en forrige uke som sto og skrapte is av panseret sitt...med ISSKRAPE!! lol
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Observerte en forrige uke som sto og skrapte is av panseret sitt...med ISSKRAPE!! lol Er det mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå