Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMWCCN Hed-Opp, i samarbeid med hovedklubben, ser på muligheten for å arrangere banekjøring en ettermiddag i mai på Vålerbanen. Vi ønsker foreløpig tilbakemelding på om det er interesse for dette.

Se forsiden på vår hjemmeside for mer info og evt. tilbakemelding til oss i styret:

Fint med tilbakemeldinger på vårt forum, da vi følger med der.

http://www.bmwccn.no/hedmarkogoppland/

Skrevet

Støtter fullt opp om dette forslaget, hjelper gjerne til med noe om det trengs :) Har ikke mail om dagen så fikk ikke reg på hed-opp forumet, men melder meg på

Skrevet
BMWCCN Hed-Opp, i samarbeid med hovedklubben, ser på muligheten for å arrangere banekjøring en ettermiddag i mai på Vålerbanen. Vi ønsker foreløpig tilbakemelding på om det er interesse for dette.

Se forsiden på vår hjemmeside for mer info og evt. tilbakemelding til oss i styret:

INTERESSERT!

Ser at dette blir på en hverdag og ikke helg. Dvs: man-tors ? I tilfelle; meld meg på :D

Kom ikke inn på forum-siden deres. Er det ikke like greit å bruke denne tråden? Det er jo på dette forumet "mengden" befinner seg.

tommel opp for dette arrangementet.

Skrevet

jeg tar meg den friheten og melder på raO (e46 m3n med 800hk) :D

han har ikke noe valg, så skriv han på lista 8)

Da er vi allerede 7stk med trådstarter?

Jeg ser frem til å møte likesinnede entusiaster og ikke minst teste senk + nye felger... men jeg kommer til å ta det forsiktig..blir vel flagga av pga for lave hastigheter i svinger :P

Skrevet

Har jeg fri så blir jeg med.

Skulle vel ha prøvd bilen på bane snart, så det passer seg vel kanskje ypperlig her på et relativt lite treff :)

Om ikke så kan jeg iallefall bidra med å hjelpe til med andre ting ifbm. arrangementet.

Skrevet
":10gggb7o]Relativt langt å kjøre for et ettermiddagstreff, men Våler er jo aldri helt feil :)

Hvor langt er det å kjøre ifra oslo til våler? Har ikke vært på våler på mange år, så er nesten på tide å ta en tur igjen :)

Skrevet

Kan være intressant dette :) Vanskelig å si noe uten noe nærmere dato etc. Men skal dere prøve å booke er det verdt være litt kjapp, for terminlisten fyller seg fort. Slike treff er iallefall ikke vanskelig å fylle opp, det har slike treff tidligere vist. Hvis det blir problemer er det bare å sende de rette ordene til Alfa eller Porsche klubben så kommer de løpende.

Skrevet
jonr: Takk for påmelding ;) heheh , men 800Hk var vel å ta noe i ... ?!

tsss.. 700-800.. samma det vel?? :P

jeg skrev vel 800 i minne om at du skulle oppgradere fra 700 denne vintern.

Morro morro! En liten oppvarming før mboard. :twisted:

Har trådstarter noe mer konkret mtp dato? :) :)

(Sålenge det ikke blir på fredag, så stiller jeg nok opp uansett, men greit å plotte inn i agendaen allerede nå ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...