Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Det er AKKURAT slik de skulle gjort på bmwccnforumet, istedet for å vente 2-3 år mens det jobbes for å få ALT ferdig på en gang.

Dette blir meget bra, og uten for mange spesialtilpassninger og plugins blir det vel lettere å holde ved like i tiden fremover.

Bildene blir ikke resizet til å matche bredden på forumet lenger nei, men kommer rett i orginal størrelse i tråden. Det bør fikses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det at man nå kan overvåke de tråden man abonnerer på er jo helt ypperlig :D Venne funksjonen er også en fin ting, men hva skjer egentlig når man legger noen til som uvenn? Syns det hørtes litt "brutalt" ut. Jeg frykter også at det kanskje vil bli misbrukt av de som har litt tvilsomme hanlder gående...

Syns det er veldig hyggelig at brukerenes ønske om nye funksjoner har blitt gjennomført da :D:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man nå kan overvåke de tråden man abonnerer på er jo helt ypperlig :D Venne funksjonen er også en fin ting, men hva skjer egentlig når man legger noen til som uvenn? Syns det hørtes litt "brutalt" ut. Jeg frykter også at det kanskje vil bli misbrukt av de som har litt tvilsomme hanlder gående...

Syns det er veldig hyggelig at brukerenes ønske om nye funksjoner har blitt gjennomført da :D:applause:

Nå vet ikke jeg om det er slik.., ellers er det sikkert mange valg ang dette i kontrollpanelet til admin .. :P

Men pm'ene blir markert grønt når det er fra en "venn" og rødt når det er fra en "uvenn" (også kalt blokkert bruker?)

Tror ikke det slik som det er satt opp nå, er mulig å se andres lister over venner/uvenner.

Så foreløpig er det nok bare noe hver av oss kan legge til om man vil uten noe betydning for andre :)

(Eller tar jeg helt feil? :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":19od6afv]Det er AKKURAT slik de skulle gjort på bmwccnforumet, istedet for å vente 2-3 år mens det jobbes for å få ALT ferdig på en gang.

Dette er et meget godt poeng. Én ting er hva som er teknisk mulig... noe annet er hva man bør gjøre. Dette ser imidlertid bra ut Gunnar... noen tilpasninger så er oppgraderingen vellykket... :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra dette.. Litt uvant layout, men det går nok ikke mere en ett par dager før man har helt glemt hvordan forumet var tidligere.!

Men en liten ting som må fikses, egentlig bare en bagatell, men når man trykker på en link nå, så åpner den seg i samme fane som bimmers... Har allerede lukket bimmers 4-5 ganger nå etter jeg har åpnet en link, og tidligere har den da åpnet seg i egen fane.! #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir uansett på mange måter "som før". Enten så blir det nesten identisk ellers så blir det et CMS-system (Content Management System) for å forenkle driften litt. Dette tillater da moduler som artikler, nyheter, webshop, wiki osv. Må bare få litt tid til å jobbe med det. Konsentrerer meg om forumet i første omgang, siden det er det er der 99.9% av aktiviteten har vært de siste årene.

Som noen sikkert har oppdaget er det i ferd med å skje litt på Kjøp & salg delen - ihvertfall under biler selges. Håper det faller i smak etterhvert når det blir ryddet opp litt i det gamle kaoset. Håper ikke det BARE føles kaotisk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, pm-postkassen har blitt litt endret ser jeg.

når man har over 100 meldinger må man selv gå inn og slette di eldste meldingene for å kunne motta nye. får beskjed om at meldingene ligger i en "tilbakeholden mappe". når man da sletter noen gamle meldinger så mottar man meldingene. litt tungvint, greiere om di eldste blir slettet automatisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...