Deep Dish Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Vet ikke om det er tatt opp før, men hvorfor er det ikke mulig å endre brukernavnet lenger? Gått lei det e har... Trykk på "Brukerkontrollpanel" -> Profil ->Registreringsdetaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Burde ikke være mulig å endre brukernavn.. noe så irriterende at folk plutselig endrer navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Vet ikke om det er tatt opp før, men hvorfor er det ikke mulig å endre brukernavnet lenger? Gått lei det e har... Trykk på "Brukerkontrollpanel" -> Profil ->Registreringsdetaljer Nope! Ikke mulig å endre brukernavnet der. Tro meg, jeg har lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Vet ikke om det er tatt opp før, men hvorfor er det ikke mulig å endre brukernavnet lenger? Gått lei det e har... Trykk på "Brukerkontrollpanel" -> Profil ->Registreringsdetaljer Nope! Ikke mulig å endre brukernavnet der. Tro meg, jeg har lett Nei, det ser ut som du har rett..! Gunnar skrev tidligere i denne tråden at det skulle være mulig, men det ser jo ikke sånn ut akkurat.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Sliter med denne feilen når jeg skal legge inn noe i kalenderen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 det der er jo en generisk chrome feilmeld har dessverre ikke funnet noen steder å få chrome til å vise http feilmeld etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Får kanskje prøve meg med firefox da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 ja, kan hende du ser feilmeldingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 hei gunnar!! hvor er det blitt av oversikten over hvor mange innlegg man må ha for å bli kaptein osv?? og den lista over alle linkene til styling osv?? hadde det vært mulig å fått igjen dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Og oversikt over mye forskjellig info om BMW generelt, motor-typer, dekk dimmensjon, oljemengder osv osv.. Va lett tilgjengelig på gamle forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 http://www.autopower.se/ har mange oversikter, de fleste mer oppdaterte enn de som lå på sidene her før. Anbefaler admin/moderatorer å sende en forespørsel om å kopiere innholdet derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Og oversikt over mye forskjellig info om BMW generelt, motor-typer, dekk dimmensjon, oljemengder osv osv.. Va lett tilgjengelig på gamle forumet. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Gunnar: Flott jobb med sidene! Men jeg har inntrykk av at du taper litt trafikk (og emnene reply's) etter at 10 siste er borte. Det er jo begrenset hva man gidder å titte igjennom hvis man bare er på sufer'n og ikke lurer på noe spessielt. Frykter at endel ikke får svar fordi spørsmålene forsvinner i stillhet og det er da ikke meningen? En annen ting er jo at det viser "bredden" i forumet.. Få funksjonen tilbake.. please.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Gunnar: Flott jobb med sidene!Men jeg har inntrykk av at du taper litt trafikk (og emnene reply's) etter at 10 siste er borte. Det er jo begrenset hva man gidder å titte igjennom hvis man bare er på sufer'n og ikke lurer på noe spessielt. Frykter at endel ikke får svar fordi spørsmålene forsvinner i stillhet og det er da ikke meningen? En annen ting er jo at det viser "bredden" i forumet.. Få funksjonen tilbake.. please.. helt enig med deg!! vær så snill Gunnar!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Da prøver jeg meg på noe konstruktiv kritikk her jeg. I forbindelse etter nyttår ble det tydligvis nye regler ang. annonsering på forumet for oss som kjøper inn litt småtteri og selger videre. Vi ble nå kategorisert som "butikk" og må betale for annonsering. Greit nok, men det er jo klin umulig å oppnå kontakt med forumledelsen - og de man får kontakt med har jo ikke svar. Nå er det gått rundt to måneder siden jeg først henvendte meg for å få et svar på hvor mye det kostet - hvordan man betalte for seg osv? Etter diverse purringer, mailforsøk, pm-forsøk så er det ingen svar og få overhodet. Det fine med forumet er jo at man kan se hvem som har lest de private meldingene man sender ut, kjekt å vite at man blir ignorert mener jeg : ). Og man legger jo såklart merke til at det er en del annonser ute som faller under samme kategori som "forbudet", som fortsatt får leve. Begynner å bli en smule dumt nå syns jeg, nå som til og med donasjon er lagt til som en mulighet. Hvis man vil ha inn penger til forumdriften ere kanskje greit å begynne der det går ann å få inn en slant - på annonsering. Virker ikke som det er så interessangt spør du meg, er jo det i allefall jeg har prøvd på i de siste to månedene - nemlig betale for meg så jeg kan få ha annonsen min i live. Herlig med oppdatert forum, men for å være ærlig syns jeg forumdriften nå egentlig virker litt useriøs. Fortsatt god Søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå