awt Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Sommertid fikser du selv innpå "innstillinger" på brukerkontrollpanelet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Sommertid fikser du selv innpå "innstillinger" på brukerkontrollpanelet ditt. Nørd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilroy_SE Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jag har skickat ett meddelande (till Gunnar) men meddelandet ligger i utboksen men inte i boksen för skickade meddelanden. Hur skickas meddelandet och hur vet jag att Gunnar har fått mitt meddelande? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jag har skickat ett meddelande (till Gunnar) men meddelandet ligger i utboksen men inte i boksen för skickade meddelanden. Hur skickas meddelandet och hur vet jag att Gunnar har fått mitt meddelande? Så fort han har lest den havner den i sendte pm'r.... JEg har ett problem med at vær gang jeg opdaterer siden så må jeg logge inn på nytt, hvorfor blir det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 jeg står også som utlogget hver gang jeg går til hovedmeny siden. men bare å trykke på forum så komer jeg inn på forum igjen men da er jeg fortsatt innlogget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Har vi hatt spam på sidene her før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Ja, vi har hatt det et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilroy_SE Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jag har skickat ett meddelande (till Gunnar) men meddelandet ligger i utboksen men inte i boksen för skickade meddelanden. Hur skickas meddelandet och hur vet jag att Gunnar har fått mitt meddelande? Så fort han har lest den havner den i sendte pm'r.... Tack för hjälpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Holy CRAP for en spam attack det er på Bimmers.no i dag! Vanvittig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Elendighet... prøvde å endre innstillingene på visual confirmation for noen dager siden. Det har tydeligvis bare gjort det verre! Skal sette det tilbake igjen, og prøve noe annet i stedet. Bedritent at disse elendige spambotene har klart å tolke CAPTCHA-kodene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 hvordan kan man få byttet e-post adressen som bimmers kontoen er knyttet til? sitter og prøver å konvertere fra hotmail til gmail, og da er det en hel del sider som må oppdateres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PHSW Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Elendighet... prøvde å endre innstillingene på visual confirmation for noen dager siden. Det har tydeligvis bare gjort det verre!Skal sette det tilbake igjen, og prøve noe annet i stedet. Bedritent at disse elendige spambotene har klart å tolke CAPTCHA-kodene... Hallo du Gunnar! Jeg har sendt deg både PM og mail nå, men får ikke svar. Kunne du tatt deg tid til å svare på det jeg lurer på tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Gunnar; Har fått problemer med å lese av siden i Opera. Den laster, men forblir slik. Hvitt bilde, kommer ingenting opp. Kan du få sett på det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Gunnar; Har fått problemer med å lese av siden i Opera. Den laster, men forblir slik. Hvitt bilde, kommer ingenting opp. Kan du få sett på det ? Fungerer helt fint i siste utgave av Opera her (Windows Vista). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hver gang jeg går tilbake til "forum", blir jeg logget ut. Hvorfor? Var ikke sånn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå