Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jag har skickat ett meddelande (till Gunnar) men meddelandet ligger i utboksen men inte i boksen för skickade meddelanden. Hur skickas meddelandet och hur vet jag att Gunnar har fått mitt meddelande?

Så fort han har lest den havner den i sendte pm'r....

JEg har ett problem med at vær gang jeg opdaterer siden så må jeg logge inn på nytt, hvorfor blir det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har skickat ett meddelande (till Gunnar) men meddelandet ligger i utboksen men inte i boksen för skickade meddelanden. Hur skickas meddelandet och hur vet jag att Gunnar har fått mitt meddelande?

Så fort han har lest den havner den i sendte pm'r....

Tack för hjälpen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendighet... prøvde å endre innstillingene på visual confirmation for noen dager siden. Det har tydeligvis bare gjort det verre!

Skal sette det tilbake igjen, og prøve noe annet i stedet. Bedritent at disse elendige spambotene har klart å tolke CAPTCHA-kodene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendighet... prøvde å endre innstillingene på visual confirmation for noen dager siden. Det har tydeligvis bare gjort det verre!

Skal sette det tilbake igjen, og prøve noe annet i stedet. Bedritent at disse elendige spambotene har klart å tolke CAPTCHA-kodene...

Hallo du Gunnar!

Jeg har sendt deg både PM og mail nå, men får ikke svar.

Kunne du tatt deg tid til å svare på det jeg lurer på tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...