Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er riktig sted å spørre men, hvis jeg sender en PM til feil person, og meldingen fortsatt ligger i utboks, kan jeg slette den mens den ligger i utboks og personen vil ikke kunne se nettopp denne meldingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nærmeste stedet jeg fant for å poste dette. Føler at det er litt mangel på mulighet for tilbakemeldinger til forumet? Skulle gjerne bidratt til litt idèer, men vanskelig med tanke på at det ikke finnes en tråd eller kategori til det. Noen mulighet for å påvirke?

Scott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange tråder rundt med forslag, men husk at det for øyeblikket er 23589 forskjellige meninger om hvordan forumet skal være (antall reg brukere per dd...). Det øker stadig. Jeg har rett og slett ikke mulighet til å høre på alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Hei Gunnar, er det mulighet for å få i gang "Artikler" på siden.

Nå vet ikke jeg hvilken funksjoner denne tilleggstjenesten har, men hvis en kunne opprettet en gruppe med skribenter, som har ansvar for å komme med gamle og nye nyheter, samt noen fakta artikler. og sette av noen moderatorer til å gå gjennom disse. Dette hadde vært en fin ting for siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange tråder rundt med forslag, men husk at det for øyeblikket er 23589 forskjellige meninger om hvordan forumet skal være (antall reg brukere per dd...). Det øker stadig. Jeg har rett og slett ikke mulighet til å høre på alle.

Jøss.. venta ikke et slikt svar.

Brukere er grunnen til at dette forumet og alle forumer eksisterer og er der de er. Synes det er litt dårlig å få et slik svar fra admin/ansvarlig, man skal som regel være åpen for å høre på hva folk har å si? Til info så var vel det argumentet ditt litt usaklig med tanke på at antagligvis minimum 95% av alle medlemmer på et større forum er inaktive. Følte jeg fikk et veldig slikt svar: "Vi har såpass mange kunder så vi har ikke mulighet for å høre på hva du har å si".

Skulle gjerne gitt forslag ettersom man ser nok av flaskehalser og muligheter for forbedring her på forumet.. men var vel ikke akkurat så velkommen til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er enormt mange som kommer med forskjellige forslag til forbedringer her (meg inkl. når jeg begynte å bruke forumet).

Personlig vil jeg anbefale å prøve forumet en stund slik det er pr. i dag, og om du har forslag står du fritt til å dele dem med resten av forumet.

Skulle det så vise seg å være veldig gode idéer som de fleste er enig i, vil det være mye "synligere" enn bare nok en melding i admin's innboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bruker søk-funksjonen og inkluderer * i søket føler jeg hele forumet stopper opp og blir utilgjengelig. Jeg vet ikke om det skjer enda, men det er ikke så lenge siden sist.

Er dette bare meg, eller er det en stor bug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der testet jeg på ny, og forumet ble utilgjengelig ca. 15 minutt for meg. Såvidt jeg kan se er det også et hopp i innleggene på denne tiden.

Først kom denne opp:

General Error

SQL ERROR [ mysql4 ]

Too many connections [1040]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Forsiden virket fremdeles mens denne var.

Deretter kom dette isteden:

Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

Ingenting virket.

Om det er tilfelle at dette søket "ødelegger" lar jeg vær å skrive hva jeg søkte etter, men jeg kan godt sende det på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...