speedyracing Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 tja takk for svaret, ville bare bildra til forumets fordel siden det har blitt tatt opp så ofte så er jo behovet for en løsning. så da kan jo kansje din ide være en løsning. men for og være erlig så tror jeg det kan være lurt og finne på noe da er det lettere og rekrutere nye brukere når det er lettere og bruke. men vist du deler opp forumet som er etter spurt. så kan du ha en "forside" en med di mest aktive trådene og en med "siste nytt" som vill inneholde siste oppdateringen fra alle som oppdaterer. på denne måte slår du jo 2 fluer i en smekk du beholder det gamle systemet + att man kan lete opp tråder etter 3 serie 5 serie osv. kjønte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Å dele opp slik nytter nok ikke. Hvis jeg med min 728 har noen spørsmål, skal dette da legges inn under "7-serie". Nesten alle som kan hjelpe meg med mine motorproblemer leser antakeligvis kun 3-serie eller 5-serie forumet, da dette er bilene de eier. Selv om alle disse tre bruker akkurat den samme motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hva med å lage et eget DIY underforum hvor en ikke kan kommentere og skrive innlegg, og moderatorer flytter DIYer fra de andre trådene og inn der så en har alt samlet ? Ser veldig mange gode DIYer bli lagt ut for så å forsvinne å synes det er litt dumt når folk avsetter ekstra tid for å hjelpe andre, noe det kun gjør en kort periode helt til tråden forsvinner bakover. Ser også dette som et tiltak for å spare seg for mange like spørsmålstråder og en enklere vei for de som synes det er vanskelig å bruke søk funskjonen, samt et klapp på skulderen til den som har laget DIYen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hva med å lage et eget DIY underforum hvor en ikke kan kommentere og skrive innlegg, og moderatorer flytter DIYer fra de andre trådene og inn der så en har alt samlet ?Ser veldig mange gode DIYer bli lagt ut for så å forsvinne å synes det er litt dumt når folk avsetter ekstra tid for å hjelpe andre, noe det kun gjør en kort periode helt til tråden forsvinner bakover. Ser også dette som et tiltak for å spare seg for mange like spørsmålstråder og en enklere vei for de som synes det er vanskelig å bruke søk funskjonen, samt et klapp på skulderen til den som har laget DIYen. Du har jo denne da: Linker til Bimmers.no DIY-tråder.! Så om folk legger til linker i slutten av denne tråden skal vi prøve å få lagt de til på førstesiden. En egen side slik du nevner er planlagt, men grunnet litt kluss med tilgang til administratorsidene har det ikke blitt påbegynt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hvordan går det med bildeproblematikken her på forumet? Blir det mulig å se eldre bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Har ikke hørt noe, men antar det vil komme opp igjen slik det har vært tidliger. Altså vil ingen bilder forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Kanon:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Å dele opp slik nytter nok ikke. Hvis jeg med min 728 har noen spørsmål, skal dette da legges inn under "7-serie". Nesten alle som kan hjelpe meg med mine motorproblemer leser antakeligvis kun 3-serie eller 5-serie forumet, da dette er bilene de eier. Selv om alle disse tre bruker akkurat den samme motoren. Klart det er en fordel med 3/5/7 osv. kunne jo hatt en egen avdeling for motorproblem. Også et kjempe løft om bildeler til salgs har blitt oppdelt i 3/5/7 .etc Egen avdeling for motor til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Siden jeg ikke finner noe "forslags"-tråd på forumet, benytter jeg denne: Hva med å lage til en seksjon med vurderinger? Type identisk til det bike.no har (http://bike.no/review/), det er knall! Mye greiere å kunne gå inn på en slik database, finne f.eks bremseklossen man lurer på, så har folk skrevet noen linjer om deres erfaringer og gitt en karakter. Jeg mener altså en egen seksjon utenom selve forumet, ikke en ny kategori i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Er det mulig å gjøre slik at IMG-tagene automatisk fjernes ved quoting? På den måten blir kun linken til bildet quotet og ikke hele bildet, og man slipper å se det samme bildet fem ganger etter hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Testing 1-2-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Testing 1-2-3[ Bilde ] Og så tester vi igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Er det mulig å gjøre slik at IMG-tagene automatisk fjernes ved quoting? På den måten blir kun linken til bildet quotet og ikke hele bildet, og man slipper å se det samme bildet fem ganger etter hverandre. Godt tips! Er resultatet godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Er det mulig å gjøre slik at IMG-tagene automatisk fjernes ved quoting? På den måten blir kun linken til bildet quotet og ikke hele bildet, og man slipper å se det samme bildet fem ganger etter hverandre. Godt tips! Er resultatet godkjent? Funker fint i tapatalk iallfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Er det mulig å gjøre slik at IMG-tagene automatisk fjernes ved quoting? På den måten blir kun linken til bildet quotet og ikke hele bildet, og man slipper å se det samme bildet fem ganger etter hverandre. Godt tips! Er resultatet godkjent? Funker fint i tapatalk iallfall:) Funker også i Safari, Dolphin og Opera-Mini på iOS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå