Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gir du beskjed om den blir brukt Gunnar? PM sendt hvertfall.

Må se på det når jeg får sjanse - overskriver nok ikke den som er her, for da blir det bare trøbbel ved neste oppgradering, må være som en evt. alternativ theme/style, men da må den også vedlikeholdes for hver nye versjon som kommer ut. Alt som er custom er som regel en del jobb å vedlikeholde.

Ja meninga er et alternativ. Så kan jeg vedlikeholde det utover. Hvertfall nå skal det fungerer fint, men en mulighet er å linke til mitt nettsted også tar jeg all vedlikehold direkte. Vil ikke at den skal erstatte noe default.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Google Chrome. Den DCN linken åpner i ny fane og de som har link her inne på sine prosjekter i signaturen. De fleste som blir lagt ut i tulletråden åpnes ikke i ny fane. F.eks den linken som fredrik la ut på autopower.se den åpnes i den fanen jeg er inne på med bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der et problem? Har ikke folk fått med seg at om man trykker på scrollhjulet på en link åpnes det i ny fane? Er jo bedre at det er slik det er, om du vil åpne det i samme fanen bruker man venstre museknapp, ønsker man ny fane bruker man midtre museknapp, så har man valgfriheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der et problem? Har ikke folk fått med seg at om man trykker på scrollhjulet på en link åpnes det i ny fane? Er jo bedre at det er slik det er, om du vil åpne det i samme fanen bruker man venstre museknapp, ønsker man ny fane bruker man midtre museknapp, så har man valgfriheten.

For noen kan det være et problem. Trykke med scrollehjulet er ingen god løsning selv om du foretrekker det. Hva om man sitter med bærbar?

Selv delte jeg min erfaring uten at jeg tenker mer over det! Om det kan være til hjelp, for være opp til Gunnar å avgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke de fleste bærbare en midtknapp under touchpad'en?

Jaja, for all del, lov å komme med innspill. Men min mening er at slik det er nå, er det minimalt med stress både for folk som liker å åpne linker i samme fane, samt folk som liker å åpne i ny fane. Endres det til en link som by default åpnes i ny fane, må man høyreklikke og sikkert velge "åpne i denne fane" eller noe sånt. Usikker på om det i det hele tatt går, får ikke opp et slikt valg på disse linkene her inne. Men det har kanskje noe med at de allerede åpnes i samme fane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, ctrl+klikk så åpner en i ny tab, men jeg ser på saken, har noen vage minner om at jeg modda det der sist gang, men det er dessverre et par år siden. Løsningene som ligger ute på phpBB er dårlige (funker ikke on the fly, den gjør at linkene ligger med den infoen i databasen), så jeg må ha gjort noe annet. Må bare finne ut hva. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Hver gang jeg logger inn får jeg denne feilmeldingen:

DB function failed with error number 1062

Duplicate entry '2503170' for key 'PRIMARY' SQL=REPLACE INTO jos_jfusion_users_plugin (userid,username,id,jname) VALUES ('8988','awt',97,'phpbb3')

Hva er galt, og kan det fikses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...