M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Tok av greit på motorveien! Fytti helvete for en accs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Godis i løsvekt... Skal kombineres med 10mm spacere også. Så satser på at det skal gi ett tøffere look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Tøft! Hadde jeg ikke hatt skjulte bolter skulle jeg ha gjort sånn jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Passerte bilen din på E6 i går, Michael. Det var nok fruen som var ute på tur? Det gikk pent for seg. Ho tok meg igjen ved rundkjøringen ved Borg Amfi.. da var det ned med vinduet.. fy f.. digg lyd Hilste såvidt på deg på Nordby-senteret for et par uker siden.. Så skjønner du kanskje hvem jeg er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Siden jeg lider av ett eller anna syndrom som har satt seg på hukommelsen så gjør jeg ikke det, men du får snakke til meg neste gang du ser meg ;D Kjerringa kjører jo ikke den bilen i over 1800rpm.. Så kan da ikke ha vært rart med lyd du hørte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Siden jeg lider av ett eller anna syndrom som har satt seg på hukommelsen så gjør jeg ikke det, men du får snakke til meg neste gang du ser meg ;D Kjerringa kjører jo ikke den bilen i over 1800rpm.. Så kan da ikke ha vært rart med lyd du hørte.. Female driver RPM Governor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 sweeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Får vel legge ut litt bilder av stereon i prosjekt tråden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Knipsa et bilde av den på lørdagen. Utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Takker for det! Tidlig oppe på lørdagen du ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Halv 11 tiden tenker jeg jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Fått filmet litt med actioncam i dag. Har litt problemer med girkassen om dagen, så oljen skal byttes på fredag håper det hjelper. Kan også virke som clutchen sliter litt med å henge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå