Nautiluz Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Herregud, jeg må se denne bilen når jeg flytter nedover til Halden. Dra på litt ekstra hvis du noensinne kjører ned Marcus Thranes Gate og ser en mørkeblå 1-serie.. ! Da må det bli hver gang jeg ser en blå 1-serie.. Aner ikke hvor den gata er. Hva synes folket Bilstein eller KW...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 uffa meg dette er drømmebil! det må føles fantastisk og ratte rundt i denne =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Bare og komme og hente rattet og hengerfestet ditt en dag. Så kan du få lov og vise meg hvordan det setet i bilen har blitt etter du fikk kompressor Prøve og komme helt frem denne gangen og ikke få flatt dekk. Har fortsatt ikke alpina felgene hjemme. Så får ikke lånt deg no hjul. Bilen din har blitt veldig fin nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Gjennomført bil Ville ha gått for Bilstein ettersom du kjører såpass mye, de er mer "gate"-tilpasset enn KW som er mer raceorientert og trolig litt for hardt for daglig bruk. Dette er i alle fall min erfaring med de 2 fabrikantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Oki, takker for innspill. Har hatt noe problemer med bilstein dempere tidligere bare. Men kan vel håpe at de holder bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Kw v3 med justering fra app, hvis det går med EDC da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Ja, den funker. Må legge opp nytt system til KW sitt edc. Er snakk om at det skal komme plug`n`play. Men det som orginalt ligger der, men nytter jo ikke vente på sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 KW3 nå eller öhlins i november! Vanskelig valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 google bare litt raskt, men her er en som har prøvd begge deler på sin m3 http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=642042[/ulr] regner med at du kanskje har sett dette allerede. I mine ører så klinger öhlins bedre, men skjønner at det er litt lenger ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Har sett den tråden der tidligere. Men det er ett bane oppsett han har der fra öhlins pris rundt 70k. Det jeg venter på er ett nytt Road & Track som kommer i november. Jeg synes også at öhlins klinger bra, men sliter med å vente på hva bilen er god for med nye bremser og dekk. Og det orginale henger ikke med lengre.. hehe.. November blir jo ikke før neste år det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Hadde helt klart gått for öhlins. Hva kommer det Road & Track kitet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Jaja Tommy du siterte det samme som han hos Öhlins sa 25k ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Kode+klar+litt venting, å så plutselig er det julekvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Får vel gi dem beskjed om jeg tar det første settet som kommer Er ikke så langt til gutta heller, 3timer ca så kan dem få montere og justere. tror det kan være en god idè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Har hørt fra andre, at de har en upåklagelig service, å bare det er verd de ekstra kronene, og ventingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå