goty Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Har sett på denne en del ganger når jeg har gått ut av leiligheten, ettersom du parkerer utenfor døra mi nesten hver eneste dag. Sinnsykt sprek m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Hvis lyden i Akrapovic til bil, gir noenlunde samme lydforbedring, som til mc, så gir dette en vanvittig grom lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Gir samme forbedringen på bil. De jeg har hørt til Mc er litt høyere lyd og mye dypere. Samme ble det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Jeg hadde komplett Akrapovic titan race anlegg på min R6, å det var en helt magisk lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Har sett på denne en del ganger når jeg har gått ut av leiligheten, ettersom du parkerer utenfor døra mi nesten hver eneste dag. Sinnsykt sprek m3! Godt at det bor noen "kjente" i nærheten som passer på den. Du som eier den hvite 1-serien da går jeg utifra? Har jobbet endel i det siste så du har nok sett bilen endel uten for trappa di ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Har nå flyttet tråden til prosjekter siden jeg har bestilt endel godis til bilen som vil bli montert i løpet av kommende uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 da blir det veldig spennende å se på oppdateringene dine etterhvert og du er hjertlig velkommen hjem i gårdsplassen min igjen på Karmøy med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Stemmer det Nautiluz. Ikke umulig du så e28 518i før jeg fikk den også. Parkerte vedsiden av din på kødd engang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du ass! Jeg har alltid syntes at 1-serie, m-sport i alpinhvit III er sprekt. Men i går kveld syntes jeg den var stygg da din m3 stod parkert i plassen vedsiden av min. Blæh!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Så du var ute å tittet i natt Syntes dem så bra ut sammen jeg. Hadde sikkert noe intressant å snakke om også. Ellers så er det noe nytt på gang i dag! 295/30 på 10,5" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 bilder av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Holder på å senke bilen nå. Så legger ut bilder når dem kommer på. Men her en liten sneak peak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Gromt!! Det akrapovic-anlegget koster vel skjorten og en fot? Kult å se ekte bbs-esker og felger..det er jammen ikke hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Liker som regel ikke svarte felger. Men dette kan bli styggromt! BBS CH-R er jo griserå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Liker egentlig ikke sorte felger jeg heller. Så er en stor sjans for at dem blir lakkert i samme farge som orginal felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå