SSM Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Det har jeg, og de ble veldig fort bytta tilbake Sikkert bare en vane sak men...Har også sjekka bensintrykket i dag, og det var 5 bar i grunn trykk. Hadde også bredbånds lambda i den, låg på rundt 12-12.3 på bånn gass. Uten LMM gikk den ustabilt på 13-15.. Den går hvertfall reint på blandingen da, viss jeg har forstått rett? Er vertfall det breibåndslambdan skal måle, min (s50b30) går ned på 10.x fra 6500 omd. Jeg kjører på orginal e30 m3 / e30(?) pumpe. http://www.youtube.com/watch?v=Yofwnffk ... r_embedded B30 har vel ikke så mye grunn trykk som B32en tror jeg... Ser ut for at din bil spinner lettere enn min hvertfall! Jeg har relativt godt feste, men så er bilen noe tyngre i tillegg. Når den er kald så sparker den noe sykt i fra, da løsner den seg på første uten noe problem. Er den varm så kan jeg gi bånn gass i første ut fra kryss uten at den spinner nesten.
Tuttifrutti Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Jeg har alu motor og gir fester samt alle foringene er derlin. Har også bryter for å skru av bremsetrykket bak
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Jeg har alu motor og gir fester samt alle foringene er derlin.Har også bryter for å skru av bremsetrykket bak Vesentlig att det spinner så lett då ja kun i 3. gir vel og merke
Stian Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 http://cgi.ebay.de/BMW-M3-E30-Turgriff- ... 3360be04f0 Noko for deg Larsen?
SSM Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 http://cgi.ebay.de/BMW-M3-E30-Turgriff-Turgriffe-M-BMW-Motorsport-/220666397936?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item3360be04f0Noko for deg Larsen? De har jeg hatt leeeeeeeeeeeeeeeeeenge Kan legge til at jeg har bytta min første del i forskningen på fuskinga og det var vann temp føler som går til hjernen... Det hjalp ikke! Gikk samtidig over alle stikk til følere og slikt med det samme jeg hadde av innsuget. Og alt er koblet rett. Men nå er det snart parkerings tid på bukkene for vinteren, så da får jeg kjøpe inn litt snacks over vinteren.
SSM Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 To chrome or not to chrome? Stemnings bilde av felgen
Larsinnj Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg liker egetnlig chromnyrer best, men denne kledde sorte bedre.
Øyvind L. Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg liker egetnlig chromnyrer best, men denne kledde sorte bedre. chromnyrer, selvfølgelig..
Frode D Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg liker dem chrome. Ellers blir de veldig skjult på E30
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Personlig synest jeg chrom. Men denne her kledde faktisk sort også. Så litt sintere ut me sort grill
S.Khan Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 uvant å se krom grill hehe, kult er det, man må vel venne seg til det tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå