ArneR. Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Litt vanskelig å bytte fjærer bak på en bil som har luftfjæring. Du MÅ programmere den lavere, evnt bytte noen stenger som lurer bilen til å tro at den er høyere Jeg kjørte slik med min 535d i 3 år uten noe problemer ihvertfall. og merket ingenting til de få cm den ble senket kontra original høyde bortsett fra at bilen lå bedre på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Fikk senket min via diagnose i fjor. Gikk fra standard høyde til verdier som tilsvarer det BMW bruker i M-sport oppsett. Ingen problem sammen med standard dempere, og bilen blir litt fastere i fisken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Høres bra ut, da må jeg bare finne et sted her i Buskerud som tar seg av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 joda det er måten å gjør det på med luftfjæring bak. Hartge solgte jo senkefjærer fremme, å kortere link stag for justering bak. Her er en fyr innpå bimmers som selger justerbare linkstag, da slepp du å programmere. link: viewtopic.php?f=14&t=154448 Vil ikke lenger ned bak, da må jeg senke fremme også. var fornøyd med høyden egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 'Spretter' her på forumet kunne også skaffe slike, så jeg er kontakt med ham om å få ordna slike stag. takk for info, da blir det senk i løpet av sommeren når jeg skal bytte skiver og klosser også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Mye fint her. Skal til å kjøpe meg sommerfelger og ser ut som jeg lander på 20" breyton race gts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Mitt E61 bidrag for 2012:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Pent gl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Min Bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Her er min 20" bbs lm replika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Min 09 525dat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Min med hypertrack fra GS. innpressene stemmer ikke helt til M5 så må nok space ut litt, iallefall fremme. Om det ikke blir bestilt nye smidde felger da, vi får se Venter også på justerbar senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Min med hypertrack fra GS. innpressene stemmer ikke helt til M5 så må nok space ut litt, iallefall fremme. Om det ikke blir bestilt nye smidde felger da, vi får se Venter også på justerbar senk... Veldig fin! Men, kopifelger på en M-bil...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Ja, selv om jeg synes felgene kledde bilen så vurderer jeg å handle noen iss felger på mål. Men det er en hel del dyrere og kopifelger eller ikke, det er utseende jeg bryr meg mest om. Men vi får se.. Takker forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Ja, selv om jeg synes felgene kledde bilen så vurderer jeg å handle noen iss felger på mål. Men det er en hel del dyrere og kopifelger eller ikke, det er utseende jeg bryr meg mest om. Men vi får se.. Takker forresten! Ser absolutt den Hva heter fargen din? Såg meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå