Gå til innhold

tips til bilkjøp av snacksy "nybil"

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal hjelpe en kollegga å finne ny bil.

Han har en 2009 mod 318 m-sport sedan idag, men skal bytte ut ila kort tid.

Hans krav: Bilen skal være ny og hete BMW...Han er en middels bilinteressert kar i tidlig 30-åra.. (Så noe "styling" går an, men med måte)

Mitt krav: bilen skal se sportslig ut/skille seg noe ut.

Jeg har prøvd å få han interessert i en ///M bil, men det er ikke et tema.

e46 m3 og e39 m5 blir alt for gammelt. Han skal ha 2009 eller nyere.

e60 m5 og e90/92 m3 var heller ikke noe tema. Man var visst gal om man betalte så mye for en bil...

Prismessig vil han helst ha en bil til ca 5-600k.

Tenkte å sjekke litt rundt på finn.no etterpå, men om noen har innspill - så kom med de :)

EDIT: Var visst veldig begrenset hva man kan få om du kun ser etter 2009 eller nyere..Mulig han går med på 2007mod og nyere sålenge de har en veldig akseptabel kmstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han HAR jo ny bil...

Nåvel; denne er min favoritt på finn pr i dag; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20797461

den har alt man har lyst på 8)

ja, litt feil formulert.

han vil ha ny bil, ikke nødvendigvis NY bil, .... men skal helst ikke være så mye eldre enn den han har idag. Det var sånn jeg forstod han hvertfall.

Den du linket til var jo meget snacksen! Tror han vil like den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han har så vanskelige krav så ville jeg gått bort fra BMW og anbefalt ham en Audi A4 2,0T med S-line, da BMW ikke klarer å lage gøyale bensinmotorer som ikke koster skjorta. Manuell gir, turbo og 211 hk bør jo lugge godt!

Men jeg støtter absolutt en 325D med M-pakke og noe gøyalt utstyr. Det er ikke rare 2009 modellen E60 du får for 500 000 som er gøyal og tøff å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke z4 er så stygg jeg. Jeg skal vise han et eksemplar for å se om den faller i smak.

Av de to siste 3seriene, så skal jeg vise han den blå. Sølv har han idag.

skal også se om han kan bli interessert i en 6-serie.

den her er jo nydelig.

http://www.finn.no/finn/car/viewimage?f ... 374679.jpg

Han snakket litt på nyere X5, men da sprenger han 5-600k grensa.. Tror egentlig ikke han vil bruke så mye penger på en bil, men man vet jo aldri. Blir man først hekta, så er det vanskelig å motstå fristelsen.

Det virker ikke som han har noen favoritter, men det må være bmw. Audi hadde han ikke sansen for, mens bmw har stått hans hjerte nærest i alle år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...