Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom innom en lekker 750 på jobben min i dag. Klarte ikke å la være å ta noen bilder av underverket ;D

885vmozyc0vt9w0co1ki.jpg

jl2kjjnjylnyf0m7lv3s.jpg

7ysb80inm5cpb1wjllch.jpg

Hva synes folket?

God helg! :mrgreen:

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er denne bilen facelift versjonen av den Bangle lanserte? Syns fronten på denne var fin, veldig 6-serie'ish. Baken har blitt litt finere men BMW kan fortsatt gjøre det mye bedre...

Men nyeste 7-ern er mye råere enn den her igjen, med helt sinnsyk maskulin bakparti.

Drømmebiler...

Edit: Legger til bilde av nyeste 7ern... Ser ut som en Decepticon!

uw4l1gil75c5meihk8xh.jpg

Skrevet
jeg syns fortsatt ikke E65/66 er så veldig pen 7er. E38 er fortsatt peneste bmw`n

Jeg liker veldig godt bakenden på bilen, men er enig. E38 er penere. Liker de klassiske linjene.

Skrevet
slik er nyeste 7er`n orginal da.

a7vj6n9nivcgrz83eldc.jpg

for en nydelig og uvanlig farge å se på bmw. denne likte jeg. nesten så jeg ville hatt denne fargen på e39'en :D

Skrevet

Den er bare for ny.. BMW har jo bevegd seg litt bort fra sine tradisjonelle design.. såå.. det har vel noe med det å gjøre antar jeg.. for meg i hvertdlal :)

Skrevet
dette er en E66. E65 er ennå verre enn denne. E66 er facelift av E65

Feil.. Dette er en E65 facelift uansett hvordan man vrir og vender på det.. E66 er Li versjonen av ordinær E65.. Jeg syns faktisk at E65 er en fin modell dersom man får på hjul, ett senkesett og Alpina front.. 8)

Skrevet
Sorry, men karrosseriet til 750`n i første post (E65?) synes jeg er grusom.

Folk er forskjellige,heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...