Gå til innhold

Montering av Blaupunkt PnP forsterker i E39 (Bilder)

Anbefalte innlegg

Vis du ikke vil bytte forsterker, så er vel det beste å bruke bavsound sitt høyttalersett og sende radioboksen (om du ikke har dedikert forsterker) til UK for oppgradering, den leverer orginalt rundt 15-20w mener jeg og huske, etter oppgradering leverer den 45w. Og det burde jo booste bavsound høyttalere enda mer. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det combatkit, husker det var noen her som hadde det men husket ikke hvem. :)

Ble det ikke en dyr affære?
Hvordan løste du det med sending og mottak og toll/mva? Må man ikke legge ved et dokument som sier at den er ute av landet for reperasjon eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det combatkit, husker det var noen her som hadde det men husket ikke hvem. :)

Ble det ikke en dyr affære?

Hvordan løste du det med sending og mottak og toll/mva? Må man ikke legge ved et dokument som sier at den er ute av landet for reperasjon eller noe?

kostet ikke så mye.

sendte bare enheten til england, skrev på utsiden at det skulle være service eller noe slikt.

verdi på 10pund.

pakken sendt i retur uten moms :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke navi nei.. Kan legge til at lyden er imponerende dårlig til og vere en premium bil fra 2000 tallet:p

da kan du gjøre som jeg gjorde i min forrige e38,

kjøpte dls forsterker med høynivå innganger, klippet ledningene til den orginale og satte på dls forsterkeren.

litt knotete arbeid siden ledningene skal inn og ut fra det elnettet.

bare der økte lydkvaliteten betraktelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...