Erik O Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hvorfor ikke prøve med Gladen one forsterkere som selges hos Dynabel, samme opplegget som Blaupunkten, men noen hakk vassere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Vis du ikke vil bytte forsterker, så er vel det beste å bruke bavsound sitt høyttalersett og sende radioboksen (om du ikke har dedikert forsterker) til UK for oppgradering, den leverer orginalt rundt 15-20w mener jeg og huske, etter oppgradering leverer den 45w. Og det burde jo booste bavsound høyttalere enda mer. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 å sende radiomodulen til UK funker fett. har en modifisert bm54 i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Vet ikke hva jeg har og ikke.. Står i utstyrslisten at jeg har bmw professional.. Også har jeg business spiller.. Har cd veksler bak og noe som ser ut som en forsterker ved siden av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 du har ikke orginal navi skjerm fremme? kun dem med naviskjerm har radiomodul. dem andre har ekstern forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Stemmer det combatkit, husker det var noen her som hadde det men husket ikke hvem. Ble det ikke en dyr affære?Hvordan løste du det med sending og mottak og toll/mva? Må man ikke legge ved et dokument som sier at den er ute av landet for reperasjon eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Har ikke navi nei.. Kan legge til at lyden er imponerende dårlig til og vere en premium bil fra 2000 tallet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Stemmer det combatkit, husker det var noen her som hadde det men husket ikke hvem. Ble det ikke en dyr affære? Hvordan løste du det med sending og mottak og toll/mva? Må man ikke legge ved et dokument som sier at den er ute av landet for reperasjon eller noe? kostet ikke så mye. sendte bare enheten til england, skrev på utsiden at det skulle være service eller noe slikt. verdi på 10pund. pakken sendt i retur uten moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Har ikke navi nei.. Kan legge til at lyden er imponerende dårlig til og vere en premium bil fra 2000 tallet:p da kan du gjøre som jeg gjorde i min forrige e38, kjøpte dls forsterker med høynivå innganger, klippet ledningene til den orginale og satte på dls forsterkeren. litt knotete arbeid siden ledningene skal inn og ut fra det elnettet. bare der økte lydkvaliteten betraktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Ok, har du link til en slik? Denne vil vere nok til og drive ett evt. bavsoundkit senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7792&katid=35&id= den er mer enn god nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Et vavsound kit er tilpasset den orginale forsterkeren, mulig det blir bedre med andre kit med en dls forsterker, uten at jeg er ekspert på området. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Ser at det bavsoundet kitet nok er litt utenfor min prisliga med det første, Forsåvidt forsterkeren også.. Men jeg bør ha såpass til forsterker på mitt originale anlegg? Er nok absolutt verdt det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 da er det bare å spare penger. hadde LETT begynt med høytalere først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Høytalere før forsterker? Fann forsterkeren til 1500 på ebay.. Det var mer riktig pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå